|
VT60 WD Live lag |
Besvar |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-August-2013 kl. 02:54 |
Hejsa har brugfor hjælp.
Min VT60 skærm lagger lidt ved afspiling mkv film på min WD live alle de film jeg har afprøvt på er 24hz for eksempel så jeg star trek unden noget lag, også bagefter så jeg the last stand som lagget nogne gange hvad kan det være galt? har kigget lidt på billede indstiling 24p smooth film men ved ikke rigtig hvad den skal stå på? Fra / Minimun / Middel eller maksimum Håber i kan hjælpe mig med dette lille problem ;) |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får du signal over i 24 hz?
Klaus |
|
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det gøre jeg ved info står der 1080i/24hz
Ved afspilning af hd film på wd live |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor får du 1080i ind i tv'et?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Glenn-Haderslev
Funktioner
Tak(0)
|
Oops 1080p/24hz ;)
|
|
Glenn-Haderslev
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke en som kan hjælpe?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |