|
VU+ Duo Twin DVB-S2 Linuxbaseret |
Besvar |
Forfatter | |
tinaw25
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Emne: VU+ Duo Twin DVB-S2 Linuxbaseret Sendt: 16-Marts-2011 kl. 16:27 |
Hejsa
Jeg overvejer at investere i sådan en boks her, er efterhånden trætte af den man kan købe hos canal digital.
Jeg har bare lige et par spørgsmål.
Kan man se det man optager inde på sin computer? Så man kan brænde det ned man optager fra sin computer og evt. redigere i det, så man ikke får reklamer med :-)
Hvad skal jeg have af hoveder, evt. nogle der gider at linke til en hjemmeside hvor man kan bestille??
Jeg har en alm parabol med et hoved, den kan modtage digitalt. Fik skiftet et hoved ud i forbindelse med at vi fik canal digitial. Men jeg mangler vidst så vidt jeg kan læse mig til et ekstra hoved. Men har bare slet ikke styr på hvad det skal være for et??
Jeg har et hoved liggende fra da vi fik den nye satboks fra canal digital, hvor man skulle have et ekstra sat på. Kan jeg bare bruge det og så selvføgelig få det sat op? :-)
Håber nogle gider at svare
mvh,
Tina
|
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 17:40 |
der er en lang tråd her
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74859&title=vu-duo-twin-et-godt-alternativ-til-dm-8000 hvis du kan trække filerne ud som TS filer, kan du bruge dette program til at redigere i det http://www.videoredo.net/msgBoard/showthread.php?t=15759%22 koster lidt men er det værd stort set ingen brænder ud på dvd mere især når meget af det er HD jeg bruger en usb harddisk og min NAS til at gemme optagelser på samt en lille bitte mediaafspiller Fantec TV-FHDS den viser nemlig undertekster direkte på alle optagelser direkte fra TS filer så slipper du for det arbejde med konventering Redigeret af xcardman - 16-Marts-2011 kl. 17:41 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 17:57 |
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
tinaw25
Junior bruger Oprettet: 04-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 21:14 |
|
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 21:20 |
kender ikke den boks
optager selv fra canal digtial, men bruger en pc(HTPC) så der optager jeg direkte i TS format Men har selv haft denne model, godt nok dens lille bror 7000 http://www.tv-radio-shoppen.dk/product/vantage-8000-hd-uden-500-gb-hdd-1960/ der kan du i hvertfald overfører din optagelser til en pc Redigeret af xcardman - 16-Marts-2011 kl. 21:21 |
|
tinaw25
Sendt: 16-Marts-2011 kl. 21:44 |
Jeg læste den lange tråd, og man kan godt trække filer ud man har optaget. Så er det sådan set bare at bestille. Tak for hjælpen indtil vidre :-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |