|
VU+ Uno |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Remrem29 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juni-2012 kl. 15:58 |
Hejsan Er der nogle klogere hoveder herinde som kender VU+ Uno og kan fortælle lidt omkring dyret sammen med Yousee Kabel-TV? Jeg tror efterhånden det bliver sådan en boks jeg kaster penge efter men vil gerne hører lidt bruger erfaring inden købet. Jeg har i dag kabel tv igennem Yousee og har en NAS boks med lidt film stående, så formålet med en VU+ er optagelse af TV kanaler og afspilning af film fra NAS eller ekstern disk. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke formater boksen kan afspille, eks. fra min NAS – I manualen kan jeg læse at den har support for følgende formater ”JPG, MP3, AVI etc.” hvilket jo ikke er imponerende, og der må være flere formater der er supporteret såsom ISO, mkv mpeg4 mfl. eller? Jeg har også læst om andre Firmware (VixTeam tror jeg de hed) som kan smides på hele paletten af VU+ produkter, men hvilke firmwares er så bedst og hvad vinder man i forhold til den som kommer med boksen? Vil da også gerne høre en generel mening om produktet, mht. bruger oplevelsen over tid. Har læst testen på http://digitalt.tv/vu-uno/ og var faktisk derfor jeg fandt frem til boksen, men nogen herinde som kan uddybe? På forhånd tak /Torben |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige fået en VU+Uno, bruger OpenPLI, på den kan du installere VLC som plugin, er dog ikke nået så langt endnu, da jeg har WD TV live er det ikke vigtig for mig.
Jeg syntes den kører rigtig godt, der er masser af instilings muligheder osv. |
|
![]() |
|
Remrem29 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Dk Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi Darknezs
Tak for feedback - og undskyld hvis jeg spammer dig med flere spørgsmål, men andre er selvfølgelig også velkommen til at svare ![]() Jeg formoder du anvender boksen med en DVB-C tuner, så er det med Yousee og har der været problemer med at finde kanaler Digital/analog? Selve PVR funktionen på en VU+ Uno, er den Wife friendly ![]() Nu skriver du om OpenPLI, jeg har selv læst lidt omkring en firmware som hedder ViX, men hvad er det helt præcist disse Firmwares giver iforhold til hvad den leveres med Out of box? Jeg vil formentlig købe en VU+ Uno uden HD og så selv finde en, men har du erfarring med om en SSD (solid state disc) vil kunne anvendes. De er jo noget dyre end en alm disk, så vil en 120GB disk være nok, eller vil kones optagelse af aftens vild med dans fylde en 120GB disk? ![]() På forhånd tak /torben |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |