|
Vuderes/sælges: Playstation 4 m/masser spil/udstyr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 18:51 |
Efter jeg i weekenden gik hen og købte en Xbox ONE overvejer jeg nu at sælge min Playstation 4.. medfølgenden spil: Driveclub Fifa 14 NBA 2K14 Call Of Duty: Ghosts Need for Speed: Rivals Trine 2 Resogun MArvel: Super Heroes Outlast Rayman Legends Infamous: Second Son Stick It: to the man Trials Fusion Don't Starve: Console Edition Pixeljunk shooter ultimate Disney Infinity 2.0 konsollen er i meget pæn stand og altid passet godt på og den er fra februar/marts og kvittering medfølger der medfølger 2 controllere og en original lade dock til dem de fleste spil er digital versioner købt med en seperat PSN konto (ikke min jeg bruger til at game på) den konto får man lov til at overtage så man har alle spil.. hvad kan man få for det ca, ? hvis det har interesse kan jeg kontaktes på 23460380 helst sms det befinder sig nær 7700 thisted. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |