|
Vudering? Iphone SE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2016 kl. 09:58 |
Har en Grå Iphone SE i 64GB, indpakket.
Efter konen så min, viste hun ikke om hun ville have den.. Det er så blevet lidt endlig, og hun valgte og beholde hendes 6er. Men hvad kan jeg få for den tænker i? Som sagt ikke pakket ud, og papir er iorden osv. (Købt igennem Telenor på Smartaftale) Efter den første samtale med Telenor er det ikke nemt og køre handlen tilbage efter de 14 dage er gået :( |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Følger lige med her, står og er interesseret i sådan en
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Det skal du være velkommen til :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Hvis man skal ned og købe den i en fysisk butik, så koster den 3888,-
Køber man den hos Telenor incl. et Fri+ 40GB abonnement i 6 måneder koster den 4.590, hvor de 1494,- er abonnement, hvilket gør at telefonen så koster 3096,- Så min vurdering vil være 3000 ;)
|
|
![]() |
|
Her i huset har vi så det abonnement som familie udgave (5 i husstanden)
De 3000.- kunne jeg nok overtales til, var det nåët du evt ville slå til på Jhonnyn? Jeg vil lige vende det med fruen når hun kommer hjem |
|
Hilsen
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Ja det vil jeg
|
|
![]() |
|
akawa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 96 |
Hej Benjamin. Hvis Johnnyn springer fra vil jeg gerne købe den til 3.000kr bor i Horsens så jeg kan hente den. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Har i fået kigget på det
|
|
![]() |
|
Vi får snakket om det her en af de næste par dagen, der er lidt travlt i det lille hjem her først på ugen :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Ja, kone er ikke til at gøre sig klog på, hun har så pakket den ud og taget den i brug, så nu har jeg smidt håndklædet i ringe..... Bare de kvinder nogen gange kan finde ud af hvad de vil.:S
Der kommer evt en billig IP6 til salg istedet. Tak for jeres tid. Redigeret af Benjamin7 - 22-November-2016 kl. 15:23 |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |