recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurderes: B&W XT8 samt Musical Fidelity M3i forstæ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurderes: B&W XT8 samt Musical Fidelity M3i forstæ

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HIFI2021 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2021
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HIFI2021 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurderes: B&W XT8 samt Musical Fidelity M3i forstæ
    Sendt: 05-August-2021 kl. 23:41
Hej kyndige 'recordere'

Jeg har et sæt B&W XT8 i sølv med sort stof. Højtalerne fejler intet og jeg vil mene, at de er i super god stand og uden synlige ridser. Da pladsen er blevet lidt mindre, vil jeg gerne sælge dem - men hvad skal de koste? De er ca. 10 år gamle, og jeg burde stadig kunne finde kvitteringen. De er købt ved hifiklubben, som er eneforhandler i DK.

Ligeledes ønsker jeg at sælge min Musical Fidelity M3i forstærker. Synes, at det er en meget velspillende og 'smuk' forstærker - men hvad skal den koste? Forstærkeren er et par år yngre end højtalerne, men jeg kan faktisk ikke huske det helt præcist. Kvitteringen haves muligvis, men den er i hvert fald købt hos Tapeconnection. 

Jeg har desuden nogle ret dyre Linn kabler, som det hele er koblet sammen med. Kablerne der løber til højtalerne er - for nu at beskrive dem - grå med selve indmaden i kablet løbende i hver side af kablet - dårlig beskrivelse sorry. Dem vil jeg også gerne sælge - men hvad skal de koste?

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med ovenstående.

Mvh.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu