|
Vurderes: B&W XT8 samt Musical Fidelity M3i forstæ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HIFI2021 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2021 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2021 kl. 23:41 |
Hej kyndige 'recordere'
Jeg har et sæt B&W XT8 i sølv med sort stof. Højtalerne fejler intet og jeg vil mene, at de er i super god stand og uden synlige ridser. Da pladsen er blevet lidt mindre, vil jeg gerne sælge dem - men hvad skal de koste? De er ca. 10 år gamle, og jeg burde stadig kunne finde kvitteringen. De er købt ved hifiklubben, som er eneforhandler i DK. Ligeledes ønsker jeg at sælge min Musical Fidelity M3i forstærker. Synes, at det er en meget velspillende og 'smuk' forstærker - men hvad skal den koste? Forstærkeren er et par år yngre end højtalerne, men jeg kan faktisk ikke huske det helt præcist. Kvitteringen haves muligvis, men den er i hvert fald købt hos Tapeconnection. Jeg har desuden nogle ret dyre Linn kabler, som det hele er koblet sammen med. Kablerne der løber til højtalerne er - for nu at beskrive dem - grå med selve indmaden i kablet løbende i hver side af kablet - dårlig beskrivelse sorry. Dem vil jeg også gerne sælge - men hvad skal de koste? Jeg håber, at I kan hjælpe mig med ovenstående. Mvh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |