recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurderes/Byttes: Panasonic WT50 47"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurderes/Byttes: Panasonic WT50 47"

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 10:25
Godt så ;-). Et rigtigt fint TV :-) Men hvor stort er det så denne gang?

Redigeret af Kampus - 26-Maj-2015 kl. 10:27
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Godt så ;-). Et rigtigt fint TV :-) Men hvor stort er det så denne gang?
Ja, det er et rigtig godt tv. Desværre kun 50". Men alligevel 3" op. Det er kun babyskridt her i huset.EmbarrassedDet er det eller skilsmisse.Tongue

Redigeret af Flemming Larsen - 26-Maj-2015 kl. 18:58
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 10:31
Godt gået Flemming! Nu er det en STORSKÆRM Tongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Godt gået Flemming! Nu er det en STORSKÆRM Tongue

Jeg ville nu gerne have haft en 55". Men det er da op af. Så langt så godt.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har fået nyt tv i stuen, og troede at dette skulle i soveværelset. Men nej, det er for stort.
Så nu vil jeg se om jeg kan bytte mig til et, som er noget mindre. Det skal være minimum 32". Hvis det er en 32", så skal det gerne være en topmodel, som mit eget jo var. 39" er desværre max. Samsung er helt udelukket. Og det skal være, med så tynd kant som muligt. Ordre hjemmefra.Embarrassed Skal være i køre afstand fra Taastrup, med mindre at du selv vil køre langt. Der er fod på, ikke noget vægbeslag. Der er ingen skrammer på, og alt virker helt perfekt. 3D briller beholder jeg til mit nye i stuen. Det er købt 28/6-12. Med en ekstra + 3 års garanti, så det udløber først i 2017. Prøv at komme med forslag, og lad os se på det.

Jeg forebeholder mig retten til alt. 

Eller giv et bud om hvad det er værd i salg.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 18:59

Har fået nyt tv i stuen, og troede at dette skulle i soveværelset. Men nej, det er for stort.
Så nu vil jeg se om jeg kan bytte mig til et, som er noget mindre. Det skal være minimum 32". Hvis det er en 32", så skal det gerne være en topmodel, som mit eget jo var. 39" er desværre max. Samsung er helt udelukket. Og det skal være, med så tynd kant som muligt. Ordre hjemmefra.Embarrassed Skal være i køre afstand fra Taastrup, med mindre at du selv vil køre langt. Der er fod på, ikke noget vægbeslag. Der er ingen skrammer på, og alt virker helt perfekt. 3D briller beholder jeg til mit nye i stuen. Det er købt 28/6-12. Med en ekstra + 3 års garanti, så det udløber først i 2017. Prøv at komme med forslag, og lad os se på det.

Jeg forebeholder mig retten til alt. 

Eller giv et bud om hvad det er værd i salg.
Slet ikke nogen?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 19:08
Interreseret jo, men det går jo ikke at bytte op ad med et 55st50 :-)
Købt nyt hus og sol/lys vælter luge ind på plasma så et lysstærkt led er nok fremtiden for mig.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af kbaggen kbaggen skrev:

Interreseret jo, men det går jo ikke at bytte op ad med et 55st50 :-)
Købt nyt hus og sol/lys vælter luge ind på plasma så et lysstærkt led er nok fremtiden for mig.
Nej, så blev jeg da smidt ud hjemmefra. Men der kan jo også bydes med penge. Jeg kan jo sige ja, eller nej. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 19:18
Jeg er interesseret - til soveværelset - men er bange for at skambyde.

M.v.h.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg er interesseret - til soveværelset - men er bange for at skambyde.

M.v.h.

Kunne du finde på at skambyde?ShockedBig smile Det er jo bare at prøve. Jeg har ingen ide om, hvad jeg kan få. Om ikke andet et par bud. Så kan jeg se på det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 19:41
For at udgå evt. skambud, så vil jeg give dig en retningsline for hvad de TV skal koste - efter utallige egne erfaringer.

Hvis dit TV er 2 år gammelt, så skal du have omkring 30 - 35% af listeprisen.Smile

Redigeret af Hother - 26-Maj-2015 kl. 19:43
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

For at udgå evt. skambud, så vil jeg give dig en retningsline for hvad de TV skal koste - efter utallige egne erfaringer.

Hvis dit TV er 2 år gammelt, så skal du have omkring 30 - 35% af listeprisen.Smile
Hvad så, når det fylder 3 år i næste måned? Men stadig med 2 år garanti.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu