recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurderes: System Audio SA7K master
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurderes: System Audio SA7K master

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurderes: System Audio SA7K master
    Sendt: 21-Marts-2021 kl. 10:24
Hej,

Jeg har et sæt SA7K Master fra 2005, som har været brugt meget lidt i et år og derefter har de været pakket ned i original emballage siden da.

Hvad kan sådan et sæt indbringe?

De er i øvrigt i kirsebær træ.

Der er også en primare I30 forstærker som et kunne ryge med i købet hvis det var.
Til top
Ahlmanns Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ahlmanns Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2021 kl. 09:12
Det sidste sæt jeg har set til salg kostede DKK 13.000,- og det var sort. Så det er vel ca. prisen +-.
Til top
Martin_O Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2021
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin_O Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2021 kl. 18:37
Hej Jonas

Overvejer du stadig at sælge SA'erene, hvis ja, har du så besluttet dig for hvad de skal koste?

Mvh.
Martin
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2021 kl. 18:38
Hej Martin,

Ja de er til salg. 

Jeg tænker omkring de 12.000.
Til top
Martin_O Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2021
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin_O Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2021 kl. 18:44
Det lyder godt :)

Du skriver de er meget lidt brugt men ellers, hvordan er standen på dem, nogen voldsomme skrammer eller andet?

Hvor i landet befinder de sig henne hvis man nu skulle komme forbi for at se/høre dem?
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2021 kl. 18:50
Nej ingen voldsomme skrammer. De er i rigtigt fin stand.

De er pakket ned hjemme hos min mor på Amager, men det er nok nemmest at høre/se dem hjemme hos mig.

Så kan jeg sætte dem til med en Primare forstærker. Jeg bor på Østerbro.
Til top
Martin_O Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2021
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin_O Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2021 kl. 19:05
Av av, den var straks værre, jeg bor selv i Århus.

Jeg må lige se om jeg kan finde på et eller andet, så vender jeg tilbage.
Til top
Martin_O Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Maj-2021
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin_O Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2021 kl. 15:42
 Hej igen Jonas

Det ligger desværre ikke i kortene at jeg skal et smut øst over i den nærmeste fremtid.
Jeg håber du finder en anden Smile

Mvh.
Martin
Til top
winx3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2021
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winx3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2021 kl. 17:36
Hej,
Jeg er fra Tyskland og er interesseret i SA 7K.
Er den stadig tilgængelig? og ville også sende dem til Tyskland.
tak
kristen
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2021 kl. 17:40
Hej,

Tænker det bliver dyrt, men hvis du er villig til at betale fragt og lave betalingen som en bank overførsel så er det fint.
Til top
winx3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Maj-2021
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winx3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2021 kl. 13:06
tak for dit svar. hvad skal de koste, og kan du sige noget om forsendelsesomkostningerne.
Jeg kunne have et par billeder mere
tak
kristen
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2021 kl. 13:15
Hej,

Omkring 1500 i fragt vil jeg tro.

12.000 for højttalerne.

Kan godt prøve at få taget et par billeder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu