|
Vurderes: System Audio SA7K master |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2021 kl. 10:24 |
Hej,
Jeg har et sæt SA7K Master fra 2005, som har været brugt meget lidt i et år og derefter har de været pakket ned i original emballage siden da. Hvad kan sådan et sæt indbringe? De er i øvrigt i kirsebær træ. Der er også en primare I30 forstærker som et kunne ryge med i købet hvis det var. |
|
![]() |
|
Ahlmanns ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det sidste sæt jeg har set til salg kostede DKK 13.000,- og det var sort. Så det er vel ca. prisen +-.
|
|
![]() |
|
Martin_O ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2021 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 4 |
Hej Jonas
Overvejer du stadig at sælge SA'erene, hvis ja, har du så besluttet dig for hvad de skal koste? Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Hej Martin,
Ja de er til salg. Jeg tænker omkring de 12.000.
|
|
![]() |
|
Martin_O ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2021 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 4 |
Det lyder godt :)
Du skriver de er meget lidt brugt men ellers, hvordan er standen på dem, nogen voldsomme skrammer eller andet?
Hvor i landet befinder de sig henne hvis man nu skulle komme forbi for at se/høre dem? |
|
![]() |
|
Nej ingen voldsomme skrammer. De er i rigtigt fin stand.
De er pakket ned hjemme hos min mor på Amager, men det er nok nemmest at høre/se dem hjemme hos mig. Så kan jeg sætte dem til med en Primare forstærker. Jeg bor på Østerbro.
|
|
![]() |
|
Av av, den var straks værre, jeg bor selv i Århus.
Jeg må lige se om jeg kan finde på et eller andet, så vender jeg tilbage.
|
|
![]() |
|
Hej igen Jonas
Det ligger desværre ikke i kortene at jeg skal et smut øst over i den nærmeste fremtid. Jeg håber du finder en anden ![]() Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
winx3 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2021 Status: Offline Point: 2 |
Hej, Jeg er fra Tyskland og er interesseret i SA 7K. Er den stadig tilgængelig? og ville også sende dem til Tyskland. tak kristen
|
|
![]() |
|
Hej,
Tænker det bliver dyrt, men hvis du er villig til at betale fragt og lave betalingen som en bank overførsel så er det fint.
|
|
![]() |
|
winx3 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2021 Status: Offline Point: 2 |
tak for dit svar. hvad skal de koste, og kan du sige noget om forsendelsesomkostningerne. Jeg kunne have et par billeder mere tak kristen
|
|
![]() |
|
Hej,
Omkring 1500 i fragt vil jeg tro. 12.000 for højttalerne. Kan godt prøve at få taget et par billeder.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |