|
Vurdering af 65" Samsung F8005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
65" koster alligevel lidt. 2.5-3k vil jeg sige på dba handelspris...
|
||
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Jeg har ikke fulgt med i brugt priser, men står nu med en Plasma 64D8005 i overskud og den sælger jeg da heller ikke for det de andre skriver. Om det så hjælper på mit salg at den kan vises side by side med en OLED ved jeg ikke. |
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Jamen, så er det godt du ikke vil have et ![]() Du finder ikke et 3½ år gammelt top-end 65" til den pris...
|
||
![]() |
||
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
|
Så det jo godt jeg er glad for mit 65" Panna ax800 som stod mig i 4000 brugt |
||
![]() |
||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
|
Lækkert tv med 64d8005. Hvor i landet? |
||
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Horsens
|
||
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
|
|
||
|
||
![]() |
||
|
Det har jeg endnu ikke fundet ud af. Bud modtages naturligvis. PM er på vej til dig. |
||
||
![]() |
||
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
|
#0: Jeg kender ikke F-modellen, men jeg har selv ES modellen fra året før og jeg synes det er det bedste billede, jeg har set på et tv. Bare husk at få det indstillet korrekt.
|
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
Der er fornyligt nyligt solgt to på dba.dk til 3000,- kr.
Det ene kom til salg igen af den nye ejer, nu som defekt et par mdr efter. Til 500,- kr.. Og netop derfor skal gammelt brugt elektronik ikke koste alverden. Selvom billedet er super lækkert stadigvæk i dag... Der er også to til salg på dba.dk til omkring de 5000,- kr. De har begge været tilsalg i et godt stykke tid. Så mon ikke 3000,- kr er en god max pris ? Og til dig der gemmer fordi du ikke kan få mere for det, så held og lykke. Det bliver helt sikkert mere værd om et par år
![]() |
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |