|
Vurdering af anlæg - evt salg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ocir ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2014 Sted: Odense Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2016 kl. 13:12 |
Hejsa
Jeg vil muligvis gerne sælge mit anlæg, da jeg gerne vil skifte over til noget Sonos jeg har lige nu denne forstærker Sony 7.2 surround receiver STR-DN850 og 3 Elac højtalere den ene er en Elac BS 203 Anniversary Edition - Hvid de andre to er Elac BS 184 - med nogle ridser i højtaleren og selve beklædningen er ikke for pæn.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noget alder på udstyret vil hjælpe vurderingen
Din Sony må være et par år gammel og uden de nye formater så 500-1000.- for den Svært at vurdere dine Elac Billeder af skaderne vil hjælpe, men med ridser er prisen nok meget lav.
|
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hej Jeg er meget interesseret i din receiver, hvis det er. Jeg bor dog i Hjørring (Nordjylland) - så kan du sende? Jeg vil gerne se nogle billeder også og mere information - kan fanges på tlf. med SMS/MMS nr. 25475662. Har Mobile Pay. Med venlig hilsen :-)
Redigeret af Ravnholdt - 29-December-2016 kl. 13:36 |
|
![]() |
|
Ocir ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-August-2014 Sted: Odense Status: Offline Point: 8 |
Min Sony receiever er fra 02.01.15
har desværre ikke alder på mine Elac's billeder er på vej den kan godt sendes, vil dog helst sælge samlet
|
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Okay, lyder super :-) Det lyder godt. Jeg er desværre ikke så interesseret i dine højtalere, da jeg kører Dali. Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
her er der lidt billeder - kunne desværre ikke ligge dem ind her.
uden blitz ser man ikke ridserne særlig tydeligt, men de er der jo og derfor er de fremhævet med blitz der er også beklædning til dem
Redigeret af Ocir - 29-December-2016 kl. 14:06 |
|
![]() |
|
Er der billeder af receiveren?
Jeg er lige på mobil enhed, og det fungerer ikke så godt som pc. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |