|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() Sendt: 16-Maj-2008 kl. 21:02 |
Hejsa. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Nielsen, og velkommen til recordere.dk. Det er altid svært at prisfastsætte brugt udstyr, men som udgangspunkt, med den alder udstyret har, skal du max betale ca 40% - 45% af nyprisen. Sælger har altid en forventning om højere pris, men sådan er virkeligheden jo ikke. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Linket virker ikke til baghøjttalerne. De koster næppe 6000 fra ny, så prisen er i overkanten
![]() |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
5.1? Hvor er subben? Ellers er det 5.0
![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Mange tak for alle jeres svar
![]() Jeg vil nu gå i tænkeboksen og overveje købet. Uanset, hvilke højtaler jeg ender med at købe, havde jeg forstillet mig at de skulle spille sammen med en Onkyo TX-SR 805. Mit indtryk er (ud fra det jeg har læst) at den godt kan trække tunge gulvhøjtalere, men er dette rigtigt? For oprindeligt havde tænkt at købe den nye B&W DM683 og en subwoofer (bliver nok en fra SVS). Dette skulle så midlertidigt køre sammen med en gammel B&W CC6 centerhøjtaler (som så udskiftes til en B&W HTM61), samt nogle gamle Paradigm baghøjtalere (som så udskiftes med B&W DM685). Ville dette være en bedre løsning? |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
b&w 604 kostede 5000 kr/stk - center kostede nok ca. 4000 kr og de små b&w 600 kunne erhverves for ca 1100 kr stykket. Jeg vil mene at 10 kilo er lige i overkanten - hvis ellers de er velholdte så er 8 kilo en okay pris. Det er nogle gode ht , i klassisk design. |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg vil lige komme med en indskydelse!...
B&W 601 S2 kostede 3000 kr, da de kom frem!..Så 600-modellen har sikkert kostet nogenlunde det samme!...Jeg har selv tænkt på at sælge mit sæt (næsten det samme som overnævnte), så meget rart lige at få fastlagt en nogenlunde pris!..Havde selv regnet med 10K, sådan cirka!.. Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordøst |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Ja , og 602 S2 kostede 1799 kr/stk da jeg erhvervede dem i år 2001 Jeg synes 10 kilo er for højt - læser dog at DM 604 S3 kun er 1½ år gamle - men det skal jo kun komme køber tilgode Vi må bare indse at HIFI falder kraftigt i værdi så snart det er taget i brug. Hvis ellers enhederne er i "perfekt" stand ville jeg starte med at byde 8 kilo og evt. mødes på halvvejen. Ingen tvivl om det er gode ht Redigeret af MortenKBH - 17-Maj-2008 kl. 12:52 |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |