|
Vurdering af HIFI |
Besvar |
Forfatter | |
Kasperkk83
Junior bruger Oprettet: 24-Marts-2013 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-December-2013 kl. 18:25 |
Hejsa
Jeg søger en vurdering af mit grej som jeg bliver nødt til at skille mig af med. Det er købt 2000/01 i hifiklubben. Kvitteringen er gået tabt for mange år siden. Jeg brugte det et par år, men pga jeg flyttede i lejlighed hvor der ikke var plads til grejet, har anlægget været brugt af mine forældre som stue anlæg de sidste 8-9 år. Dvs det er motioneret og brugt stille og roligt et par gange om måneden eller sådan noget Det drejer sig om Forstærkere: NAD 216THX + NAD 114 Cd-afspiller: NAD c515 fra ca 2011 (denne er der kvit. på) Højtalere: 2 stk Dali 909 Der er signalkabler fra taralabs til det hele og gode højtalerkabler fra hifiklubben (kan ikke huske navnet) Standen er langt over middel og det er absolut småting der kan findes Hvad er en realistisk pris for det hele? Mvh Kasper |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke det kan indbringe særligt meget. Alderen taler imod.
Måske omkring 2000.- for det hele. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |