|
Vurdering af højtalere + hjælp til nye |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
dr_schlemer
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos AMP er en 55w digital forstærker med indbygget sonos connect. NAD er en ren digital forstærker der ikke fylder meget og som har airplay og aptx bluetooth.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
dr_schlemer
Funktioner
Tak(0)
|
En monitor Audio Airstream A100, forstærker fra Tapeconnection med airplay til 2999,- er også en mulighed.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
Kasper Rodding
Bruger Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Kender du til Monitor Audios A100? Den kan nemlig erhverves fra England til 1999 kr. |
|
dr_schlemer
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv en nuforce dda 100 med airport på. Det virker lækkert. Sonos AMP er også ok. Kender ikke a100 personligt, men den har fået fine anmeldelser. Tænker den passer fint til dine højtalere. Til 2000,- er den et kup :-)
|
|
|
|
dr_schlemer
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Kasper Rodding
Funktioner
Tak(0)
|
Ja okay, lyder også lækkert.
Var nede hos Tape Connection i dag og prøve A100 med de samme højttalere som mine (BX2), og det klarede den altså overraskende godt. Spillede musik fra telefonen, og synes det var et kanon god oplevelse. Tror jeg går med Monitor Audios forstærker, men har stadig Marantz MCR-510 i tankerne. Den får også super anmeldelser osv.
|
|
dr_schlemer
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt. Skriv gerne hvad du kommer frem til samt oplevelsen.
|
|
|
|
Kasper Rodding
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg Marantz M-CR510 i går, og har lyttet en del til den i løbet af i går og i dag.
Må ærligt talt indrømme, at jeg er mere end positivt overrasket. Opsætningen var suveræn nem. Du tænder forstærkeren, vælger dit wifi, indtaster koden og wupti, så kan du forbinde alle dine enheder over airplay, du kan afspille radio fra den, bruge DLNA eller afspille via Spotify som er indbygget i forstærkeren. Ren lydmæssigt kan jeg med hånden på hjertet sige, at denne lille forstærker afspiller lyd i samme kvalitet som langt dyrere forstærker i samme klasse. Har testet med Monitor Audio Airstream A100 og NAD D3020, og her må jeg sige at Marantz klarer sig bedst. Lyden er mere klar og rund, bassen bliver gengivet bedre og opsætning/betjening er nemmere. Hold nu op hvor er det et fantastisk produkt til sølle 1800 kr. Kan virkelig anbefale dette produkt til alle. Ikke bare som et second setup i soveværelset eller andet, men også til dit større eller primære setup. Alle pengene værd og endda lidt til. Hvis nogle skulle have spørgsmål, kan i bare kommentere i tråden. |
|
Kasper Rodding
Funktioner
Tak(0)
|
Derudover skal det lige tilføjes at deres "Remote controle" app fungere upåklageligt. Du kan styre alt herover uanset om du er forbundet til computeren eller hvad du er.
|
|
Kasper Rodding
Funktioner
Tak(0)
|
Efter lidt længere tid med den nye kommer der lige to negative sider af forstærkeren.
Er stadig lige så begejstret som jeg var i starten, men skal man kritisere produktet, så har jeg her to punkter. 1. Reaktionstiden kunne godt forbedres. Dvs. at afspiller du et klip, musik, sætter en film på er reaktionstiden altid på 2-4 sek. Det er selvfølgelig ikke noget stort problem, men det skal nævnes. 2. Frobindelsen ryger engang imellem. Ikke noget der sker tit, men det hænder når man er forbundet via. Airplay.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |