|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||
Jeg har bestilt hos ITbutikken.dk.De er billigst,og samtidig inden for "selvhenterafstand". Jeg har fravalgt 2 Fælleskøb her i forumet pga design ((LG5-sidehøjtalere) og Pana60).Denne LG,med ren monitorlook passer mig glimrende og prisen er jo helt i særklasse. Hvis man kan leve m Pana60 s design,er det nok PT bedste pris/kvalitet(Fås ned til 15k i Dansk butik).
|
||||
![]() |
||||
Hund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|||
OK. Lige langt nok for mig at hente selv, så jeg satser på fragt. Ja, prisen er fantastisk, jeg vil ikke give mere, så jeg var egentlig indstillet på at vente, men da jeg så dette, blev jeg straks interesseret. Jeg havde egentlig slet ikke overvejet plasma til at begynde med. På den svenske side du har henvist til tidligere, er der endda også en, der skriver, at det er lydløst.
|
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||
Jeg er faktisk selv mest til LCD,men synes stadig plasma har det bedste billede.Synes hverken Samsung eller Philips LCD topmodeller er i nærheden af feks Pio436 plasma.Valgte så denne LG som en "blød"løsning,så kan vi jo se igen om måske 5 år. Mht blæserne i LG´en,så er de kun aktive hvis panelet monteres lodret ! - og det er der vist ikke andre end supermarkeder o.l der gør. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Kære venner ! - Den er sgu da flot ?? :
|
||||
![]() |
||||
Hund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|||
Ja, du har bestemt ret. Jeg har også været ved at måle væggen - der er fin plads
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Lennon: Har du egentlig bestilt vægophæng og/eller højttalere til, og i givet fald hvilke? Vægophæng skal jeg i hvert fald have, da der jo hverken medfølger bordstand eller noget. Angående højttaler kan det være jeg venter, da det jo ikke er absolut nødvendig. Men det kan være det bliver træls i længden at skulle have tændt for anlægget for at se alm. TV, og da min søn nu har lært selv at smide Byggemand Bob i DVD'en, er det jo lidt lettere ikke at skulle ind og tænde anlægget hver gang. |
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|||
Det ser godt ud, nu skal du bare have skjult kablerne.... |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nu er det desværre ikke min opstilling på billedet (-snuppet fra et Svensk forum). Jeg vil køre lyd via anlæg,og finder mig nok en uni. fjernbetjening m makro - et tryk, så både skærm og anlæg starter op . MHT vægbeslag,så er der nævnt nogle gode,billige alternative løsninger her : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38564&P N=2 HUSK - at scrolle alle billederne igennem,i den tråd der nævnes. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Vil lige gøre opmærksom på,at der også kører en tråd om LG´en her. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38612&P N=1&TPN=1 |
||||
![]() |
||||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() |
|||
Lennon, har du fået dit TV og hvad er dit indtryk? |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Er stadig i restordre! Sidste opdatering siger d 15-5. Og der er snart VM i bold !! |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |