recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af monitor audio højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af monitor audio højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af monitor audio højtalere
    Sendt: 22-November-2014 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af pnn pnn skrev:

Ja er desværre godt klar over den endte i forkert fora, kunne desværre ikke finde ud af
At flytte den

Angående et V: foran skal jeg nok lige få ændret men er da sikker på recorders dygtige og kloge folk godt kan finde ud af det er vurdering ved at læse ordet vurdering :)

Det sidste tænkte jeg slet ikke over, da jeg tilsyneladende kun skimter overskriften. ;)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 18:31
Ja er desværre godt klar over den endte i forkert fora, kunne desværre ikke finde ud af
At flytte den

Angående et V: foran skal jeg nok lige få ændret men er da sikker på recorders dygtige og kloge folk godt kan finde ud af det er vurdering ved at læse ordet vurdering :)
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 15:44
Du har postet i det forkerte forum. Køb/Salg/Bytte er det korrekt: http://forum.recordere.dk/forum_topics.asp?FID=15&title=kb-salg-bytte
Og hvis du smider et V: foran emnet, så ved folk hvad det drejer sig om. :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 13:44
Hov glemte alle højtalere er piano black
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 13:36
Hejsa
Jeg har igennem lang tid overvejet at der skal ske noget nyt i vores stue, så nu skal det være
Jeg har nu nogle monitor audio højtalere som jeg gerne vil sælge
2 stk gs20
1 stk gslcr
2 stk gsfx
1 stk rsw12 (fra silver serie)

Kan nævnes at sub og baghøjtalere ikke har været tilsluttet i lang tid
Jeg har selvfølgelig kvittering dog ingen emballage, de er vel 6-7 år gamle er i god stand
Alt befinder sig i randers

Hvad kan dette indbringe

Peter

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu