|
Vurdering af monitor audio højtalere |
Besvar |
Forfatter | |
pnn
Bruger Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-November-2014 kl. 13:36 |
Hejsa
Jeg har igennem lang tid overvejet at der skal ske noget nyt i vores stue, så nu skal det være Jeg har nu nogle monitor audio højtalere som jeg gerne vil sælge 2 stk gs20 1 stk gslcr 2 stk gsfx 1 stk rsw12 (fra silver serie) Kan nævnes at sub og baghøjtalere ikke har været tilsluttet i lang tid Jeg har selvfølgelig kvittering dog ingen emballage, de er vel 6-7 år gamle er i god stand Alt befinder sig i randers Hvad kan dette indbringe Peter |
|
pnn
Funktioner
Tak(0)
|
Hov glemte alle højtalere er piano black
|
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har postet i det forkerte forum. Køb/Salg/Bytte er det korrekt: http://forum.recordere.dk/forum_topics.asp?FID=15&title=kb-salg-bytte
Og hvis du smider et V: foran emnet, så ved folk hvad det drejer sig om. :)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
pnn
Funktioner
Tak(0)
|
Ja er desværre godt klar over den endte i forkert fora, kunne desværre ikke finde ud af
At flytte den Angående et V: foran skal jeg nok lige få ændret men er da sikker på recorders dygtige og kloge folk godt kan finde ud af det er vurdering ved at læse ordet vurdering :) |
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det sidste tænkte jeg slet ikke over, da jeg tilsyneladende kun skimter overskriften. ;)
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |