|
Vurdering af Panasonic TX-50CX725 |
Besvar |
Forfatter | |
Moulder
Super bruger Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juli-2019 kl. 11:51 |
Hej
Jeg har et Panasonic CXC725 i 50" som er ca. 4 år gammel. Tv'et fik top anbefalinger på div. sites, og er stadig et super godt tv. Hvad kan jeg tillade mig at forlange for sådan et tv ?? Eller er priserne på brugte tv så lave, at jeg ligeså godt kan hænge det op i soveværelset eller lign. for at få bare lidt ud af det
|
|
Mvh
Moulder |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Priser på brugt er ikke så høje, gad ikke besværet med at sælge det gamle Samsung, da der blev købt nyt Panasonic, så der gamle er nu netop i soveværelset.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4831 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ligger i omegnen af 2k
|
|
Moulder
Super bruger Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, det var ca. i det prisleje jeg havde tænkt.
|
|
Mvh
Moulder |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |