recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af Pioneer 50" Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af Pioneer 50" Plasma

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Michaelchr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-August-2011
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af Pioneer 50" Plasma
    Sendt: 02-December-2013 kl. 20:48
Hej alle

Prøver at sælge et 50" Pioneer PLASMA TV for noget familie og har i den forbindelse brug for en realistisk vurdering.. 

Det enste model nr jeg kan finde står på recieveren og det er PDP-R06XE, men kan ikke finde ud af om det kun er model nr på recieveren og ikke på skærmen? Har ikke haft skærmen nede af væggen endnu, men kan ikke umiddelbart få øje på noget model nr på de etiketter jeg kan se på bagsiden.

Kan i - hvis det er model nr på det hele - hjælpe mig med hvad det mon kan være værd? Det er købt i 05 og har virket upåklageligt siden.. Det sælges (helst) sammen med et BOSE 2,1 AV3-2-1 media center

Mvh Michael
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:54
Hvor gammel er det?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:58
Hov.. Det fik jeg slettet igen da jeg redigerede lidt Embarrassed

Det er fra 05, men fejler intet!
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2013
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 20:59
Et hurtigt smut på google indikerer at det udelukkende er medie-receiveren der hedder PDP-R06XE. Jeg vil tro den er værdiløs... Det er nok også tilfældet med tv'et. Du kan måske være heldig at finde en der vil give 500kr for tv'et. 

Mht Bose-tam-tam så er jeg blank. Embarrassed

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:00
Nej det står der! :-). Jeg er bange for det i bedste fald er 500kr værd
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:04
Hold da op det går godt her.. Smile

@ Mathias9000 det var også umiddelbart det jeg nåede frem til, men fandt også en del sider hvor der var TV med også. Jeg finder ud af det med model nr og må så kigge mig lidt omkring og måske lige høre her igen

500 kr er skisme ikke meget.. havde regnet med lidt mere selvom det er totalt outdated mht tuner osv. Troede Pioneer Plasma holdt værdien lidt bedre Confused
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:06
Og BTW tak for hurtige svar :-)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:06
Når vi er oppe på næsten 9 år gammel er der næppe en køber til det. Det vil være bedre hvis det kan foræres til en anden i familien
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:08
Den er jeg helt med på Kampus, men troede stadig at pioneer var mere "hyped" pga deres billed kvalitet osv, men der er selvf også sket meget siden 05.

Hvis det ikke er mere end 500 værd så napper jeg det sq selv og finder et eller andet at bruge det til Tongue
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:13
Der var vel ikke forventet flere tusinde for det?? Smile
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:16
Har sagt at jeg ikke vil love noget for jeg er svært usikker på priserne PLASMA tv og specielt Pioneer, men tror nu at der regnes med noget mere end 500.. bla derfor jeg spørger jer inden jeg sætter det til salg :-)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 21:18
Joh men brugsværdien er sikkert højere. Har selv et Pioneer fra 09, som jeg under ingen omstændigheder vil sælge for de 5k det er vurderet til. Dertil er det alt for godt ;-)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu