|
Vurdering af Pioneer 50" Plasma |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Michaelchr
Ny bruger Oprettet: 30-August-2011 Sted: Århus Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-December-2013 kl. 20:48 |
Hej alle
Prøver at sælge et 50" Pioneer PLASMA TV for noget familie og har i den forbindelse brug for en realistisk vurdering.. Det enste model nr jeg kan finde står på recieveren og det er PDP-R06XE, men kan ikke finde ud af om det kun er model nr på recieveren og ikke på skærmen? Har ikke haft skærmen nede af væggen endnu, men kan ikke umiddelbart få øje på noget model nr på de etiketter jeg kan se på bagsiden. Kan i - hvis det er model nr på det hele - hjælpe mig med hvad det mon kan være værd? Det er købt i 05 og har virket upåklageligt siden.. Det sælges (helst) sammen med et BOSE 2,1 AV3-2-1 media center Mvh Michael
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor gammel er det?
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Hov.. Det fik jeg slettet igen da jeg redigerede lidt
Det er fra 05, men fejler intet!
|
|
Mathias9000
Bruger Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et hurtigt smut på google indikerer at det udelukkende er medie-receiveren der hedder PDP-R06XE. Jeg vil tro den er værdiløs... Det er nok også tilfældet med tv'et. Du kan måske være heldig at finde en der vil give 500kr for tv'et.
Mht Bose-tam-tam så er jeg blank.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det står der! :-). Jeg er bange for det i bedste fald er 500kr værd
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Hold da op det går godt her..
@ Mathias9000 det var også umiddelbart det jeg nåede frem til, men fandt også en del sider hvor der var TV med også. Jeg finder ud af det med model nr og må så kigge mig lidt omkring og måske lige høre her igen 500 kr er skisme ikke meget.. havde regnet med lidt mere selvom det er totalt outdated mht tuner osv. Troede Pioneer Plasma holdt værdien lidt bedre
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Og BTW tak for hurtige svar :-)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Når vi er oppe på næsten 9 år gammel er der næppe en køber til det. Det vil være bedre hvis det kan foræres til en anden i familien
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Den er jeg helt med på Kampus, men troede stadig at pioneer var mere "hyped" pga deres billed kvalitet osv, men der er selvf også sket meget siden 05.
Hvis det ikke er mere end 500 værd så napper jeg det sq selv og finder et eller andet at bruge det til
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der var vel ikke forventet flere tusinde for det??
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Har sagt at jeg ikke vil love noget for jeg er svært usikker på priserne PLASMA tv og specielt Pioneer, men tror nu at der regnes med noget mere end 500.. bla derfor jeg spørger jer inden jeg sætter det til salg :-)
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Joh men brugsværdien er sikkert højere. Har selv et Pioneer fra 09, som jeg under ingen omstændigheder vil sælge for de 5k det er vurderet til. Dertil er det alt for godt ;-)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |