|
Vurdering Epson EH-TW 3200 |
Besvar |
Forfatter | |
Michael Skov
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-September-2013 kl. 12:50 |
Hej Er interesseret i en brugt Epson EH-TW 3200 med lige under 200timer men en alder på 2 år. Er 4000kr ikke lige i overkanten? Og er der andre brugte projektorer i det prisleje jeg skal se efter. Det må ikke være DLP da jeg kan se regnbuger. Mvh |
|
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
|
Michael Skov
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen input?
|
|
|
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes ikke det virker så galt endda, -såfremt- timetallet holder. En ny koster knapt 8k,-. Vær opmærksom på at timetælleren kan nulstilles af brugeren, så hvis ikke du kender sælger kan du ikke stole på den. Det er en glimrende projektor og den har i modsætning til stort set alt andet i priskalssen lensshift der kan bruges til noget. Hvis det ikke må være DLP er der heller ikke ret meget at vælge mellem i den prisklasse. Den har dog ikke 3D.
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prisen er fin, hvis, som sagt, hvis timetallet er fakta...
Jeg overvejer at sælge min. Den har kørt 5000 timer på 1. pære på 2 år. Jeg har en ekstra pære liggende, men den 1. vil bare ikke brænde ud. :) Jeg vil sælge for et sted melllem 4.000 - 4.500, så prisen er vel ikke helt ved siden af... Redigeret af Supergris - 04-September-2013 kl. 14:05 |
|
Michael Skov
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svarende. Køber projektoren, hvis alt er i orden.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |