recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vurdering: Nikon D3X & nikon 135 F2 linse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vurdering: Nikon D3X & nikon 135 F2 linse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: vurdering: Nikon D3X & nikon 135 F2 linse
    Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:09
Nu ved jeg godt dette er et hifi forum, men har set en del snakke om kamera her inde.. Derfor prøver jeg også lige her..

Da min far desværre er død og har efterladt en masse kamera udstyr, prøver jeg at få en vurdering på hvad det er værd da jeg ikke har den store kamera viden..

Det drejer sig om følgende udstyr..

Nikon d3x hus.. virker fint og ser nyt ud..

Hvad jeg kan læse mig frem til en lidt speciel linse:

Nikon 135mm F2 linse
http://www.bhphotovideo.com/c/product/113487-USA/Nikon_1935_Telephoto_AF_DC_Nikkor.html

Ser også ud til at være i fin stand

Ved ikke hvor gamle tingene er og har heller ikke fundet nogen kvitteringer endnu (kikker stadig alle hans papir igennem)

Nogen der har et bud hvad det kan gå til?
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:15
Mon ikke du skal regne med 3000,00 for linsen og 1500 for kamera. Altså ca. 4500,00 samlet. Det forudsætter naturligvis du finder kvittering, da det ellers kan være hæler varer. Så ved jeg ikke hvad prisklasse, det kan ligge i.

Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:22
bare pga der ikke er en kvittering gør det jo ikke automatisk til hælervare vel? Hvis ikke kvitteringen findes skrives self en fra mig som sælger..

Din vurdering på huset er vidst også helt hen i skoven.. De ligger på 15000+ på ebay??

Redigeret af nitrotg - 22-Marts-2015 kl. 17:22
Til top
JLynge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2014
Sted: Danmark
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JLynge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 19:24
prøv et af fotosiderne...

http://www.phosee.dk/forum_market

http://www.fotostart.dk/forum/viewforum.php?f=13

Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2011
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 19:24
Nikon D3x kan du regne med at få ca. 12-15.000 kr for, afhængig af stand, kvittering, emballage og originalt udstyr.

135mm f/2 DC kan du få ca. 5-6k for - igen afhængig af stand, kvittering og emballage.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 06:19
Og så blev Steffen32 lige strøget fra listen over troværdige vurderere.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 06:42
Ja jeg må nu også indrømme at hvis man ikke har den fornødne viden, bør man undlade at byde ind. :)
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 07:40
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2015 kl. 10:59
Tak for hjælpen.. de ryger til salg..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu