|
Vurdering pris : "hjemmebio" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2016 kl. 12:22 |
Jeg har haft min hjemmebio pakket ned siden vi flyttede, og har ikke haft den oppe.
har meget svært ved at finde plads til det hele, uden uheldige kabeltræk, og så videre, tænkte så på at sælge hele halløjet. især når jeg ser på Projektor timer, så har den ikke kørt ret meget. Hvad ville man kunne tillade sig at tage for følgende.. Marantz SR5003 (har reelt kun brugt pre outs, da mit setup var B&O højtalere, dog brugt center delen af forstærkeren) Kvalitets HDMI splitter (da jeg kørte output til TV og til Projektor) Dali MOTIF center + vægophæng + fod (så begge muligheder, den hedder vist noget andet end MOTIF i dag) B&W PV1 Subwoofer (en ordentligt Aluminiums klump) Sanyo Z3000 (med godt 400-500 timer på hele maskinen, aldrig skiftet pære, føler stadig når jeg kommer rundt, at det er en af de mest lydsvage projektorer) Hivilux 92" Gain 1.0 Tabtension Motorlærred Redigeret af Rasmusdc - 15-Juni-2016 kl. 12:23 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samlet bliver en vurdering nok svært.
Den som bedst holder brugt pris er nok din PV1. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Hvilken farve er din Motif?
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
hvor i landet og priside på projektor og lærrede kunne måske gå til børne lege rummet
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Så lige din underskrift, så den er sort;). Har desværre interesse så. Tror ligeledes du skal regne med afskilt salg |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Hvad skal sub koste ?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Pris for Marantz SR5003?
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Sanyo Z3000 (med godt 400-500 timer på hele maskinen, aldrig skiftet pære, føler stadig når jeg kommer rundt, at det er en af de mest lydsvage projektorer)
Hivilux 92" Gain 1.0 Tabtension Motorlærred Pris ? og hvor befinder det sig i landet ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |