recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - W: Power Adapter 5V/800mA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

W: Power Adapter 5V/800mA

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 19:52
jeg tror jeg har en 230/110 v adapter liggende. Interesseret? Ellers klip stikket af den amerikanske og monter på USB laderen ;-)
 
BS
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvis du ikke gider/ønsker at oprette en ebay account, så kan du ikke købe de gode tilbud på ebay.

Englændere kan åbenbart godt

Du må gøre noget forkert.

Jeg har haft én Ebay konto i flere år og kan handle på alle Ebays sider med den. Den er oprettet med min danske adresse.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:37
Øhhh - læser du, hvad jeg skriver?

Jeg prøver at købe noget via eBay uden at have (eller oprette) en eBay konto. Og det kan man bare ikke som dansker (men englændere kan godt)...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

jeg tror jeg har en 230/110 v adapter liggende. Interesseret?

Hvis det er en hel transformator, der går fra 230V -> 110V, så nej tak.

Hvis det derimod er et konverterings-stik (så jeg kan proppe den amerikanske strømforsyning i et europæisk stik), så er jeg interesseret (transformatoren er 110V/230V 60/50Hz kompatibel).

Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Ellers klip stikket af den amerikanske og monter på USB laderen ;-)

Kan desværre ikke lade sig gøre, da stikket, der skal i stikkontakten er i ét med selve transformatoren, så de kan ikke skilles ad...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Jeg er ikke sikker på størrelsen (kan ikke aflæse den nogen steder), derfor helst en løsning med muligheden for at skifte stikket, og der så følger de forskellige standard-størrelser med.
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Kan du ikke måle størrelsen (ydre og indre diameter) på det stik som sidder på din nuværende strømforsyning? Så ved du hvad du skal gå efter på eBay eller hos Brinck.

Det vil jeg prøve... eBay er dog udelukket, da man ikke kan købe derfra uden at oprette en konto til det (og på den danske kan man åbenbart kun købe med PayPal), og det ønsker jeg ikke (har fravalgt både eBay og PayPal).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:51
Tag stikket der skal i stikkontakten og omformeren fra USB forsyningen (dansk stik) klip ledningen over halvvejs og monter stik og ledning fra den amerikanske (som du også klipper over halvvejs.
Den adapter jeg har liggende et sted er med DK stik, 0,7m ledning og en omformer med US stik. Jeg købte den sammen med en US remote men ville hellere bruge en DK adapter i stedet. Så jeg har ikke brugt den, kun 1. Ejer.
BS 
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Den adapter jeg har liggende et sted er med DK stik, 0,7m ledning og en omformer med US stik.

Er det en stik-adapter, eller en power-converter?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Hvis det derimod er et konverterings-stik (så jeg kan proppe den amerikanske strømforsyning i et europæisk stik), så er jeg interesseret (transformatoren er 110V/230V 60/50Hz kompatibel).
 
Mvh JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu