|
W: Power Adapter 5V/800mA |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg tror jeg har en 230/110 v adapter liggende. Interesseret? Ellers klip stikket af den amerikanske og monter på USB laderen ;-)
BS
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Du må gøre noget forkert. Jeg har haft én Ebay konto i flere år og kan handle på alle Ebays sider med den. Den er oprettet med min danske adresse.
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Øhhh - læser du, hvad jeg skriver?
Jeg prøver at købe noget via eBay uden at have (eller oprette) en eBay konto. Og det kan man bare ikke som dansker (men englændere kan godt)... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Hvis det er en hel transformator, der går fra 230V -> 110V, så nej tak. Hvis det derimod er et konverterings-stik (så jeg kan proppe den amerikanske strømforsyning i et europæisk stik), så er jeg interesseret (transformatoren er 110V/230V 60/50Hz kompatibel).
Kan desværre ikke lade sig gøre, da stikket, der skal i stikkontakten er i ét med selve transformatoren, så de kan ikke skilles ad... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
|
Det vil jeg prøve... eBay er dog udelukket, da man ikke kan købe derfra uden at oprette en konto til det (og på den danske kan man åbenbart kun købe med PayPal), og det ønsker jeg ikke (har fravalgt både eBay og PayPal). |
||
Keld R. Hansen
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Tag stikket der skal i stikkontakten og omformeren fra USB forsyningen (dansk stik) klip ledningen over halvvejs og monter stik og ledning fra den amerikanske (som du også klipper over halvvejs.
Den adapter jeg har liggende et sted er med DK stik, 0,7m ledning og en omformer med US stik. Jeg købte den sammen med en US remote men ville hellere bruge en DK adapter i stedet. Så jeg har ikke brugt den, kun 1. Ejer. BS
|
||
![]() |
||
|
Er det en stik-adapter, eller en power-converter? |
||
Keld R. Hansen
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
|
Mvh JørgenT
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |