|
W5500 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2012 kl. 12:46 |
Hej.
Er blevet tilbudt en to år gammel Sony TV.http://www.sony.dk/product/tv-102-40-lcd/kdl-40w5500#/TechnicalSpecs Er det noget der kan bruges til antenne Tv,og hvad vil i mene sådan en fætter skal koste. Mvh. Ps. Det kunne jo være at der her på Recordere var en der havde omtalte Tv. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har ikke T2.
Hvis de nye HD kanaler der kommer til april ikke betyder noget kan du godt binde an med det. Synes ikke det skal koste meget mere end 3000,-
![]() |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
W5500 er et ganske fint tv - og vistnok en af Sony's topmodeller for år tilbage. Men ja, som Mufti skriver så skal du have en DVB-T2 settop boks, og ja en pris på ca. 3000 er vel ikke ved siden af.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Nu har jeg en DVB-T2 box,så den kan jo bruges.
Vil du mene 3000,-er en ok pris,man kan jo få en EX723 til 5000,- Så hvis jeg kan forhandle prisen ned på en 2000,-vil du mene det er en ok Tv. |
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
jeg ville sige max 2000
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jamen.... Så siger jeg også 2000,-
![]() |
|
![]() |
|
Så er vi jo enige ![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Tror W5500 matcher meget godt, hvor EX72X-serien ligger i dag - men der har selvfølgelig været noget udvikling undervejs.
|
|
![]() |
|
renyans ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Status: Offline Point: 4 |
Nu har jeg en DVB-T2 box,så den kan jo bruges.
![]() |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
hvad det skal koste ved jeg ikke, men du kan rolig købe det, da det er et godt tv. Jeg har selv 46W5500 - 32W5500 og 32W4000.
carsten
|
|
![]() |
|
Ved du om det virker med Boxer,dog selvfølgelig ikke til TV2HD.og kan bruges med et Boxer CA modul. |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Ja det ved jeg, for jeg bruger selv W4000 i min kolonihave og det virker perfekt.
carsten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |