|
W905 eller 7005 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved egentlig ikke hvor relevant diskussionen omkring betragtningsvinkler er, når nu det ikke er dét som trådstarter har forespurgt en meningdannelse omkring. Vi kan vel bare blive enige om, at begge skærme ikke er perfekte på det område.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Enig, - men LCD's tvivlsomme betragtningsvinkler kommer tilsyneladende alligevel stadig bag på nogen . Og kunne derfor måske være afgørende for valget - hvis der da ellers er forskel . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
hvis man sidder nogenlunde lige for, er der ingen problemer
har selv w905 og på alle områder et rigtig godt tv især da jeg bruger det til spil, er pan plasma udelukket med deres 3d panel synes ikke man andet hører om problemer |
|
![]() |
|
Henrikndk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2011 Status: Offline Point: 25 |
Sorry - jeg har ikke fulgt med i tråden. Synes at det er et fedt TV jeg har fået og jeg har ikke problemer med betragtningsvinklen - men det hænger jo sammen med hvordan min stue er indrettet.
Hvis jeg skal komme med noget kritik, så synes jeg at det er en smule mørkere ude i kanten end på resten af skærmen - lidt a la de tidlige LCD paneler. Ved ikke om det er normalt for LED også?
|
|
![]() |
|
Henrikndk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2011 Status: Offline Point: 25 |
Og så lige en sjov ting mere - der følger kun skruer med til 2 af hullerne til VESA beslag....jeg ringede til Bilka for at høre om de havde "glemt" dem (fjernsynet havde været pakket ud før) men de oplyste at det var sådan fra Sony af - de måtte selv finde et sæt der passede til det 40" de havde hængende! Jeg fandt dog nogle som passede i posen fra Vogels.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |