recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Walking Dead 3.sæson på DR3 kl 21.25
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Walking Dead 3.sæson på DR3 kl 21.25

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Lidt ærgerligt, at de ikke kunne genudsende de første to sæsoner for os, der ikke havde mulighed for at se dem. Men det gør de jo nok på et eller andet tidspunkt.

Sæson 1 er på den danske Netflix, hvis det har interesse.
Til top
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 17:11
Det er en "konge" serie - og nej det er ikke en "tøseserie", selvom seje tøser godt kan se den Wink

Redigeret af Quest - 13-Februar-2013 kl. 17:14
Walk slowly; drink lots of water
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen jeg så den også lige nu. Der er ingen på DR der har varskoet. De plaprer ellers løs om kommende udsendelser, men ikke Walking Dead.

Jeg hørte de talte om The Walking Dead på DR3 i sidste uge. De sagde blot "kommer snart".

Jeg har ikke hørt serien nævnt på DR1, og missede derfor 1. afsnit. Det bliver dog genudsendt på søndag.

Var det i det mindste bedre end den "zombie-soap" 2. sæson bestod af?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Lidt ærgerligt, at de ikke kunne genudsende de første to sæsoner for os, der ikke havde mulighed for at se dem. Men det gør de jo nok på et eller andet tidspunkt.

Sæson 1 er på den danske Netflix, hvis det har interesse.

Tak for info! Thumbs Up
Oprindeligt skrevet af Quest Quest skrev:

Det er en "konge" serie - og nej det er ikke en "tøseserie", selvom seje tøser godt kan se den Wink

Vi får se. Jeg har i al fald tænkt mig at se første episode med åbent sind. Smile
Nu mangler vi bare en kanal, der kan vise serier som Person of Interest, Elementary, Revolution og hvad der ellers p.t. er derude. TV2 føler sig jo for fin til amerikanske serier. De satser jo mere på "kvalitetsprogrammer" som 'Bubber får baghyler af BS på Mormors bordel'.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:01
Jeg har også fulgt Walking Dead fra starten på DRHD. Og nu fortsætter den så på DR3 hvor HD slap. I mellemtid og pga et hekseskud er jeg i mellemtiden startet op på Breaking Bad på Netflix og jeg må sige at BB vinder.

Walkin Dead er stallet lidt den samme rille, hvor Breaking Bad er total uforusigelig og med den gode sorte humor. (er nået til 4. Afsnit sæson3).

Grundlægget adskiller temaet jo også den fælles frygt frem for den lille kæmper i BB.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:23
Afsnittet af WD kan for de interesserede ses her http://www.dr.dk/tv/se/the-walking-dead-iii/the-walking-dead-20#!/00:56
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen jeg så den også lige nu. Der er ingen på DR der har varskoet. De plaprer ellers løs om kommende udsendelser, men ikke Walking Dead.

Jeg hørte de talte om The Walking Dead på DR3 i sidste uge. De sagde blot "kommer snart".

Jeg har ikke hørt serien nævnt på DR1, og missede derfor 1. afsnit. Det bliver dog genudsendt på søndag.

Jeg har set de første 8 afsnit af sæson 3 og de er klart bedre end sæson 2. Som jeg er enig i, var alt for langtrukkent. Der sker betydeligt flere og heftigere ting nu uden dog at miste alt det karakter/personbaserede. Nu glæder jeg mig til at se resten. Men hvis man vil have en helæt ægte vare, så læs tegneserien. Hvis man synes tv-serien er barsk, så er den vand ved siden af tegneserien.

Sæson 3 kommer iøvrigt i en meget speciel indpakning. Den skal jeg naturligvis eje.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Ja!
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jeg har også fulgt Walking Dead fra starten på DRHD. Og nu fortsætter den så på DR3 hvor HD slap. I mellemtid og pga et hekseskud er jeg i mellemtiden startet op på Breaking Bad på Netflix og jeg må sige at BB vinder.

Walkin Dead er stallet lidt den samme rille, hvor Breaking Bad er total uforusigelig og med den gode sorte humor. (er nået til 4. Afsnit sæson3).

Grundlægget adskiller temaet jo også den fælles frygt frem for den lille kæmper i BB.

Enig.

The Walking Dead når ikke Breaking Bad til sokkeholderne. I hvert fald ikke hvis man skal sammenligne med førstnævntes 2. sæson, hvor der i mine øjne ikke var et eneste godt afsnit; blot hæderlige/gode øjeblikke.

Jeg vil til hver en tid hellere gense 4 sæsoner Breaking Bad end gense 2. sæson af The Walking Dead.

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jeg har set de første 8 afsnit af sæson 3 og de er klart bedre end sæson 2. Som jeg er enig i, var alt for langtrukkent. Der sker betydeligt flere og heftigere ting nu uden dog at miste alt det karakter/personbaserede.

Godt at høre.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 16:57
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Smile  Se lige denne her:

En grovkornet spøg! Kan sikkert gi' et ophold bag tremmer.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 00:46
Så fik jeg set første afsnit, fandt slet ikke ud af det var startet, hvis ikke den tråd var der!

Jeg er helt vild med det her tema, desværre må jeg give jer andre ret i, at sæson 2 blev lidt for meget drama i stedet for action. Men tak skal du ha for et åbningsafsnit, action for alle pengene ;)
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu