|
Walking Dead 3.sæson på DR3 kl 21.25 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Sæson 1 er på den danske Netflix, hvis det har interesse.
|
|||
![]() |
|||
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Status: Offline Point: 116 |
||
Det er en "konge" serie - og nej det er ikke en "tøseserie", selvom seje tøser godt kan se den
![]() Redigeret af Quest - 13-Februar-2013 kl. 17:14 |
|||
Walk slowly; drink lots of water
|
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
||
Jeg hørte de talte om The Walking Dead på DR3 i sidste uge. De sagde blot "kommer snart".
Jeg har ikke hørt serien nævnt på DR1, og missede derfor 1. afsnit. Det bliver dog genudsendt på søndag.
Var det i det mindste bedre end den "zombie-soap" 2. sæson bestod af?
|
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
||
Tak for info! ![]()
Vi får se. Jeg har i al fald tænkt mig at se første episode med åbent sind. ![]() Nu mangler vi bare en kanal, der kan vise serier som Person of Interest, Elementary, Revolution og hvad der ellers p.t. er derude. TV2 føler sig jo for fin til amerikanske serier. De satser jo mere på "kvalitetsprogrammer" som 'Bubber får baghyler af BS på Mormors bordel'. |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
||
Jeg har også fulgt Walking Dead fra starten på DRHD. Og nu fortsætter den så på DR3 hvor HD slap. I mellemtid og pga et hekseskud er jeg i mellemtiden startet op på Breaking Bad på Netflix og jeg må sige at BB vinder.
Walkin Dead er stallet lidt den samme rille, hvor Breaking Bad er total uforusigelig og med den gode sorte humor. (er nået til 4. Afsnit sæson3). Grundlægget adskiller temaet jo også den fælles frygt frem for den lille kæmper i BB. |
|||
![]() |
|||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
||
Afsnittet af WD kan for de interesserede ses her http://www.dr.dk/tv/se/the-walking-dead-iii/the-walking-dead-20#!/00:56
|
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
||
Jeg har set de første 8 afsnit af sæson 3 og de er klart bedre end sæson 2. Som jeg er enig i, var alt for langtrukkent. Der sker betydeligt flere og heftigere ting nu uden dog at miste alt det karakter/personbaserede. Nu glæder jeg mig til at se resten. Men hvis man vil have en helæt ægte vare, så læs tegneserien. Hvis man synes tv-serien er barsk, så er den vand ved siden af tegneserien. Sæson 3 kommer iøvrigt i en meget speciel indpakning. Den skal jeg naturligvis eje. ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
||
Enig.
The Walking Dead når ikke Breaking Bad til sokkeholderne. I hvert fald ikke hvis man skal sammenligne med førstnævntes 2. sæson, hvor der i mine øjne ikke var et eneste godt afsnit; blot hæderlige/gode øjeblikke.
Jeg vil til hver en tid hellere gense 4 sæsoner Breaking Bad end gense 2. sæson af The Walking Dead.
Godt at høre.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
||
Så fik jeg set første afsnit, fandt slet ikke ud af det var startet, hvis ikke den tråd var der!
Jeg er helt vild med det her tema, desværre må jeg give jer andre ret i, at sæson 2 blev lidt for meget drama i stedet for action. Men tak skal du ha for et åbningsafsnit, action for alle pengene ;) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |