recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - walking with dinosaurs?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

walking with dinosaurs?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: walking with dinosaurs?
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:32
Så halvdelen af et fremragende program omhandlende flyveøgler, på DR 1 for et par uger siden. Det var med dansk speak, men jeg tror at selve produktionen var udenlandsk. Kom til at tænke på om det måske var et afsnit af BBC's serie: "samling with dinosaurs". Kunne tænke mig at indkøbe noget dinosaur noget, til mine 2 børnebørn på 4 år. Det er dog afgørende at der er dansk speak, så hvilket kan vise mig hen til relevante dvd'er.
Bedste hilsner
Mogens
Til top
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:33
Ikke samling with dinosaurs, men walking. with dinosaurs
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:19
Tvivler på du kan få den med dansk speak.

Vores Jord, på engelsk: Planet Earth, var jo også med dansk speak da den blev sendt, men fåes kun med David Attenborough's speak. Hvilket jeg så også synes tilfører serien noget uvurderligt. Men jeg kan godt se problemet med at forstå indholdet for mindre børn.
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:49
Planet dinosaur hedder den og den er pt kun med engelsk tale.

Her fra CDON

mvh Infinity
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:06
Overvej denne her:
den har været et mega-hit hos min søn, da han var opslugt af dino'er som 4 årig. Ja synes faktisk også selv den er god:o)
Der er lavet en række andre i samme stil, men skal det være med dansk tale, så er det vist kun denne.
Dem uden dansk tale var/er nu også et hit - både hos knægten og mig.
Har I muligheden, så overvej i øvrigt "Walking With Dinosaurs" forestillingen, der lige har kørt i Jyske Bank Boxen - det var sgu sgu også imponerende lavet.
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:14
andre i samme stil (uden dansk tale):

Prehistoric Park

Sea Monsters

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 16:47
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:38
Det lader det til det er. Det var lige godt fantastisk at der er en BBC serie med dansk tale på DVD.
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Er det den her du mener.http://www.moviezoo.dk/dvd-film/i-dinosaurernes-verden_5706710029502?gclid=CIiKv-PmirMCFdHLzAodA2YA3g
Den her blev sendt for ca 7-10 år siden og erganske god. 6  afsnit af 50 minutter så vidt jeg husker er det Michael Carøe der speaker.

Men dén der bliver sendy om lørdagen i øjeblikket er altså Planet Dinosaur.
mvh Infinity
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu