|
walking with dinosaurs? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maavenz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 09:32 |
Så halvdelen af et fremragende program omhandlende flyveøgler, på DR 1 for et par uger siden. Det var med dansk speak, men jeg tror at selve produktionen var udenlandsk. Kom til at tænke på om det måske var et afsnit af BBC's serie: "samling with dinosaurs". Kunne tænke mig at indkøbe noget dinosaur noget, til mine 2 børnebørn på 4 år. Det er dog afgørende at der er dansk speak, så hvilket kan vise mig hen til relevante dvd'er.
Bedste hilsner Mogens |
|
![]() |
|
maavenz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke samling with dinosaurs, men walking. with dinosaurs
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tvivler på du kan få den med dansk speak.
Vores Jord, på engelsk: Planet Earth, var jo også med dansk speak da den blev sendt, men fåes kun med David Attenborough's speak. Hvilket jeg så også synes tilfører serien noget uvurderligt. Men jeg kan godt se problemet med at forstå indholdet for mindre børn.
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Planet dinosaur hedder den og den er pt kun med engelsk tale.
Her fra CDON
![]() |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Overvej denne her:
den har været et mega-hit hos min søn, da han var opslugt af dino'er som 4 årig. Ja synes faktisk også selv den er god:o) Der er lavet en række andre i samme stil, men skal det være med dansk tale, så er det vist kun denne. Dem uden dansk tale var/er nu også et hit - både hos knægten og mig. Har I muligheden, så overvej i øvrigt "Walking With Dinosaurs" forestillingen, der lige har kørt i Jyske Bank Boxen - det var sgu sgu også imponerende lavet.
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
andre i samme stil (uden dansk tale):
Prehistoric Park Sea Monsters |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det lader det til det er. Det var lige godt fantastisk at der er en BBC serie med dansk tale på DVD.
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Men dén der bliver sendy om lørdagen i øjeblikket er altså Planet Dinosaur.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |