|
Waoo Airties 7020 HD 1080i?? |
Besvar |
Forfatter | |
Michael404
Junior bruger Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2012 kl. 03:30 |
Ny her så velkommen.. :)
Sidder og kigger specs. på den ellers rigtig velkørende Airties 7020 Men ifølge data kan den kun kører 1080i altså ikke prograsive.. det er da et major minus da interlaced kun svarer til halv HD i min verden, sådan er verden som jeg læser specs. Nogen som kører med denne boks? Ellers har jeg kun ros til denne boks, trods at have læst en del negativt om adskillige andre her på forumet. -EDIT- Link til specs.: http://kortlink.dk/bvc7
Redigeret af Michael404 - 22-December-2012 kl. 03:47 |
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg har AirTies Boksen og den kører super . Nu er der mig bekendt ingen steder man kører i 1080 P fra Tv bokse . Det er i 1080 i som svarer til 720 P .
Jeg har også stadig en Tilgin som er en meget langsom boks så derfor fik jeg Tilgin byttet til AirTies . Opgraderer måske til den med Harddisk men synes at det er for meget at skulle betale 99 kr for at få lov til at optage et program på Iptv når man kan optage Gratis over Dvb-c . Man kunne i det mindste give folk muglighed for at kunne tilslutte en ekstern Harddisk og så parre den med Boksen så man ikke kan Hive indholdet ud så det kan ses på feks en Pc . Det har i tidligere Firmvare været en muglighed . Tjenesten skulle man så betale et mindre beløb for som feks ca. 40 kr. Som det visse steder koster at have mugligheden for at også at Have Dvb-c Kabel mugligheden . |
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
Michael404
Junior bruger Oprettet: 22-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo en del bedre en yousee til en hver tid.. men alligevel tankevækkende når man står og skal købe nyt tv inden for den nærmste fremtid, og man kigger efter de gode specs. og så kun får 1080i ind. :|
|
|
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
|
|
jeps
Bruger Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
HD på TV er enten 720p eller 1080i.
Så at boksen "kun" kan leverer 1080i giver fint mening. Jeg synes det er mere irriterende at den skalere alt til 1080i. Stod det til mig, så skulle den som minimum beholde 720p og gerne SD også. Både mit fjernsyn og min receivere er bedre til at skalere end boksen God Jul til alle Redigeret af jeps - 22-December-2012 kl. 18:11 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |