|
Waoo antennesignal - intet billede |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tilslutter mig Radiomanden! Det er latterligt, at dit energiselskab tager ekstra for at åbne for DVB-C signalet, når man ikke gør det andre steder!
Jeg har også WAOO (Trefor), og der betaler du sgutte ekstra, fordi du skal have TV-signal i huset! Jeg betaler den normale pakkepris (enddog med rabat, da der er bolig-rabat), og min WAOO-boks smider DVB-C signal ud til alle udtag i huset - UDEN det koster 39,- om måneden. DIT energiselskab er nogle pengegriske pampere! M.v.h. |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Årsagen til mer' pris er at deres rettigheder på enkelte kanaler koster mere om signalet leveres til slutkunden via dvb-c eller iptv
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
I enkelte områder må de også kun levere dvb-c signal hvis det er en foreningsaftale.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Som sagt, i Trefors område koster DVB-C signal ikke ekstra.
Forskellen er netop grunden til, at hele idéen bag WAOO var håbløs på forhånd, og at WAOO-samarbejdet falder stille og roligt fra hinanden. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |