|
Waoo fibernet :) |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:24 |
|
Har lige testet min 40/40 forbindelse.
Date: 2012-07-16 Time: 19:09 Download Speed: 45409 kbps (5676.1 KB/sec transfer rate) Upload Speed: 47470 kbps (5933.8 KB/sec transfer rate) Latency: 6 ms Jitter: 1 ms Packet Loss: 0.00% TCP Til server: Åben UDP Til server: Åben TCP Til kunde: Lukket UDP Til kunde: Åben Din IP: xx.xxx.xx.xxx Browser: Safari 5.1 OS: Mac Det er s.. fint :) Især i betragtning af at jeg kører trådløst og samtidig hører netradio på en anden computer (også wifi) Mvh FNørd Redigeret af FNørd - 16-Juli-2012 kl. 19:24 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er måske lidt misundelig. Fiberen stoppede 200 m fra min adresse.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
Waoo kan godt lege med fiber: ![]() Betaler for 60/60
|
||
.....
|
||
![]() |
||
M1ch43l ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2012 Sted: Herfølge Status: Offline Point: 73 |
|
har en 15/15 så er ganske tilfreds
![]() Hurra for fiber
Redigeret af M1ch43l - 16-Juli-2012 kl. 21:03 |
||
Beolit 707
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
|
Hulk jeg vil også have fiber
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
|
Har haft fiber siden januar og det fungerer upåklageligt, og ja hastigheden.. Jeg siger tak ![]() Betaler for 15/15 mbit , men ligger omkring 20 mbit i download og 30 i upload
Redigeret af Lilleitnørd - 16-Juli-2012 kl. 23:17 |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2036 |
|
Jeg kan heller ikke være utilfreds med min fiber forbindelse til 65 kr/md (fra Parknet det er fiberforbindelser til boligforeninger og forbindelsen er uden noget fastsat hastighedsloft)
![]() Havde vores forening haft nyere gigabit-switche i stedet for de aldrende 100 mbit/s switch fra den tidligere FWA installation, så havde hastigheden været endnu højere til samme pris. (I foreninger med gigabit switche kan hastigheden sagtens vise sig at være over 500 Mbit/s (afhængigt af netsiden) til samme pris. Jeg fatter ikke de foreninger der vælger komercielle løsninger der skal tjene penge på foreningen, når der findes klippestabile non-profit løsninger som foreningenerne selv "med-ejer". Men måske er det uvidenhed om alternativet? Redigeret af TBC1 - 17-Juli-2012 kl. 13:16 |
||
![]() |
||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
|
@TBC1: +1
![]() ![]() Min uplink er lige nu begrænset af en lidt gammel Linksys-router... Men vi betaler kun 50,-/md. for ovennævnte, da vi har en kollektiv aftale med Parknet. |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
måske noget dd-wrt kunne hjælpe? Min gamle linksys og min nuværende lettest have begge et problem med up load over ~ 60mbit før dd-wrt samme hardware fik nyt liv. min lettest kunne end da falde til 20 stykker efter et par uger, det gør den ikke mere. |
||
.....
|
||
![]() |
||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
|
Den kører faktisk DD-WRT, og det er nok mig, der var hurtig til at konkludere for jeg har haft højere målinger siden - men tak for input ![]() |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
.....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |