recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo fibernet :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo fibernet :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo fibernet :)
    Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:24
Har lige testet min 40/40 forbindelse.

Date: 2012-07-16
Time: 19:09
Download Speed: 45409 kbps (5676.1 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 47470 kbps (5933.8 KB/sec transfer rate)
Latency: 6 ms
Jitter: 1 ms
Packet Loss: 0.00%
TCP Til server: Åben
UDP Til server: Åben
TCP Til kunde: Lukket
UDP Til kunde: Åben
Din IP: xx.xxx.xx.xxx
Browser: Safari 5.1

Det er s.. fint :)

Især i betragtning af at jeg kører trådløst og samtidig hører netradio på en anden computer (også wifi)

Mvh FNørd

Redigeret af FNørd - 16-Juli-2012 kl. 19:24
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:48
Jeg er måske lidt misundelig. Fiberen stoppede 200 m fra min adresse. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 20:27

Waoo kan godt lege med fiber:

Betaler for 60/60
.....
Til top
M1ch43l Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Herfølge
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M1ch43l Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 21:01
har en 15/15 så er ganske tilfreds

Hurra for fiber

Redigeret af M1ch43l - 16-Juli-2012 kl. 21:03
Beolit 707
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 22:47
Hulk jeg vil også have fiber
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 23:15
Har haft fiber siden januar og det fungerer upåklageligt, og ja hastigheden.. Jeg siger tak Big smile

Betaler for 15/15 mbit , men ligger omkring 20 mbit i download og 30 i upload 

Redigeret af Lilleitnørd - 16-Juli-2012 kl. 23:17
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2036
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 13:10
Jeg kan heller ikke være utilfreds med min fiber forbindelse til 65 kr/md (fra Parknet det er fiberforbindelser til boligforeninger og forbindelsen er uden noget fastsat hastighedsloft)

Havde vores forening haft nyere gigabit-switche i stedet for de aldrende 100 mbit/s switch fra den tidligere FWA installation, så havde hastigheden været endnu højere til samme pris. (I foreninger med gigabit switche kan hastigheden sagtens vise sig at være over 500 Mbit/s (afhængigt af netsiden) til samme pris.

Jeg fatter ikke de foreninger der vælger komercielle løsninger der skal tjene penge på foreningen, når der findes klippestabile non-profit løsninger som foreningenerne selv "med-ejer". Men måske er det uvidenhed om alternativet?

Redigeret af TBC1 - 17-Juli-2012 kl. 13:16
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 14:12
@TBC1: +1 Smile

Min uplink er lige nu begrænset af en lidt gammel Linksys-router... Men vi betaler kun 50,-/md. for ovennævnte, da vi har en kollektiv aftale med Parknet.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

@TBC1: +1 Smile

Min uplink er lige nu begrænset af en lidt gammel Linksys-router... Men vi betaler kun 50,-/md. for ovennævnte, da vi har en kollektiv aftale med Parknet.

måske noget dd-wrt kunne hjælpe?

Min gamle linksys og min nuværende lettest have begge et problem med up load over ~ 60mbit før dd-wrt
samme hardware fik nyt liv.
min lettest kunne end da falde til 20 stykker efter et par uger, det gør den ikke mere.
.....
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Min gamle linksys og min nuværende lettest have begge et problem med up load over ~ 60mbit før dd-wrt
min lettest kunne end da falde til 20 stykker efter et par uger, det gør den ikke mere.

Den kører faktisk DD-WRT, og det er nok mig, der var hurtig til at konkludere for jeg har haft højere målinger siden - men tak for input
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Den kører faktisk DD-WRT, og det er nok mig, der var hurtig til at konkludere for jeg har haft højere målinger siden - men tak for input

Smile
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu