recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WAOO - Icotera IGW 2000 Router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WAOO - Icotera IGW 2000 Router

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Toppi Toppi skrev:

Oprindeligt skrevet af FasTrak FasTrak skrev:

Oprindeligt skrevet af Ozzy Ozzy skrev:

Oprindeligt skrevet af FasTrak FasTrak skrev:

Jo på deres linksys virkede det. Man kunne jo godt lave det i frimwaren som en option man kan slå til eller fra som mange andre producenter har.


Nu er der nok en grund til at de ikke vælger at have linksys inde mere jo. :)

Jeg er ikke sikker på at det vil kunne lade sig gøre som en option i firmwaren. Og i bund og grund kan jeg ikke se hvorfor loopback skal være aktiv, men det er nok bare mig :)
Jeg bruger det meget til at tilgå min Nas Server på mit domene, så er man jo fri for at skifte IP hele tiden om man er ude eller hjemmeWink
 
Det må du kunne styre i hostsfilen.
Bortset fra det, så kan jeg heller ikke tilgå min qnap udefra. Har åbnet den korrekte port og har tjekket med et port tool at der var hul, men alligevel kan jeg ikke tilgå administrationssiden :(
Har løst problemet har købt en cisco rv220w og sat tilgin hg 2301 bagved til KUN at styre ip telefonen.
Så spiller det bare maxWink
Til top
Toppi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toppi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2012 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af huntiedk huntiedk skrev:

Hej folkens. Ang. problemer med at tilgå QNAP NAS udefra, så læs lige denne tråd igennem.

På side 2 nævnes at Waoo spærrer visse porte, herunder den, man normalt bruger på NAS'en. Måske det er dét, der er problemet.
 
Hvis man bruger ssl virker det fint kan jeg se, så det er da en mulighed.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu