|
Waoo internet, Yousee TV... |
Besvar |
Forfatter | |
RN8800
Ny bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Marts-2012 kl. 08:40 |
Hejsa. Håber der er nogle der kan give mig svar på mine spørgsmål, vedr. Waoo vs Yousee. I dag har jeg både TV og internet via Yousee. Nu har jeg fået tilbud om Waoo fiber, og min tanke er at jeg gerne vil have Waoo, dog er jeg kun interesseret i internetdelen. Men, hvis jeg nu skifter ISP, hvad vil det betyde for mit Yousee TV... - Arkiv, vil det fortsat virke? - Start forfra, vil det fortsat virke? - Web TV (jeg går ud fra at jeg ikke længere har den mulighed) - Yousee play (Det mister jeg desværre også... det er lidt øv.) Vil der være andre negative følgevirkninger at skifte isp fra Yousee til Waoo?
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Arkiv og start forfra osv vil stadig virke forudsat du har boksen selvfølgelig.
Web TV og Yousee Play mister du. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
pryssing
Junior bruger Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du vælger deres store tv-pakke, så er der ca. 37 (?) web-tv kanaler : http://www.waoo.dk/webtv
|
|
je79ayps
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skiftede du til Waoo og er du tilfreds med det? :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |