|
Waoo iptv kabling hvordan? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ihc, og har 2 udtag i stuen
det ene bruges til antenne, det andet er sluttet til en switch jeg kunne jo bruge det nuværende antenne istedet til min tv boks, men det er også rart med en "reserve antenne". jeg har fået det til at virke nu, har lavet et untagged vlan på min dgs-1210 til switchen og tv porten i fiberboks og nu spiller det. jeg har så bestilt den switch som confused anbefalede så jeg kan få mine andre enheder på samme switch til at virke igen :-) omel, jeg forstår ikke det du skriver med en splitter i hver ende, kan du uddybe?
Redigeret af ridderdk - 05-Juli-2011 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
Det er vel noget i denne stil der tænkes på: http://www.projectorzone.com/Cables-to-Go-37133 |
|
![]() |
|
omel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Jeps det er dette jeg har gjort
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
ja, det er da en go ide faktisk
jeg kan squ ikke finde ud af at få det til at virke med flere vlans og flere managed switches..... er i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre eller om det er fordi netgear og d-link har forskellig opfattelse af hvordan PVID skal forstås. man skulle have været netværks mand
![]() |
|
![]() |
|
Leopold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Har også brugt en dags tid på at rode med at få Waoo IPTV sepereret over på et selvstændig VLAN adskilt fra mit LAN. Det ville først virke da jeg enablede IGNM Snooping/multicast mellem mine to Netgear switche(GS105E og GS108Tv2).
|
|
Morten
-- Epson TW3200 projector Onkyo 606 KEF 2005.2 PS3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |