recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo iptv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo iptv

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Champen222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2019
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champen222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo iptv
    Sendt: 08-December-2019 kl. 11:52
halløj derude.. 
Jeg har et spørgsmål omkring iptv.. 
Har tidligere har fullrate som udbyder i mange år, men efter alt det her med YouSee, har jeg valgt at få min fiber forbindelse igang og så få tv og net fra Waoo..  

Jeg har haft brugt 2 tp link cpe510 antenner for at sende mit signal over til mit annex, for på den måde at få tv og internet her. Men nu er jeg så kommet i problemer, da Waoo ikke sender tvsignal samme  med internettet som fullrate gjorde.. 

Mit spørgsmål er så, er der nogle af jer der ved hvad jeg kan gøre her, for både at få tv og internet i annexet igen? Kan godt kun få internet, men ville jo gerne have tv også.. 

Mvh Daniel 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 12:13
 Deres GO TV er Streaming. 

GO TV

Rent netbaseret abonnement, hvor indholdet i TV-pakken streames via en internetforbindelse. Du kan se TV på din computer og via en app på mobil eller tablet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Champen222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2019
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champen222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 12:31
havde nu et ønske om tv boks som vi plejer at have 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 12:47
 Det ser ikke ud til at deres Web/App TV løsning hører med i TV levering som hos andre udbydere, hvilket er ganske idiotisk.
Du kan da kontakte dem for at høre om det har sin rigtighed.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Champen222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2019
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champen222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 12:50
Ja for mig ser det også ud til, at man kun kan have tv med boks, eller køre på deres "go tv" det er sku at snyde forbrugerne må man sige.. må ringe til dem i morgen, skal også have ændret nogle andre ting. Kan nemlig ikke holde forbindelsen på mit smart tv trådløst, hvilket ikke er tilfredsstillende 
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 12:53
Da vi for flere år siden havde fiber og Iptv fra Waoo, der fulgte web-tv med hvor alle kanalerne man havde i sin pakke kunne streames. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 12:57
 Det er da også det normale, det gør alle andre udbydere. Kan bare ikke lige se at det fremgår, så en kontakt til dem må kunne opklare det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 13:11
Syndes da nu ellers det fremgår meget tydligt i de 4 pakker de tilbyder at der er waoo web tv med
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Champen222 Champen222 skrev:

halløj derude.. 
Jeg har et spørgsmål omkring iptv.. 
Har tidligere har fullrate som udbyder i mange år, men efter alt det her med YouSee, har jeg valgt at få min fiber forbindelse igang og så få tv og net fra Waoo..  

Jeg har haft brugt 2 tp link cpe510 antenner for at sende mit signal over til mit annex, for på den måde at få tv og internet her. Men nu er jeg så kommet i problemer, da Waoo ikke sender tvsignal samme  med internettet som fullrate gjorde.. 

Mit spørgsmål er så, er der nogle af jer der ved hvad jeg kan gøre her, for både at få tv og internet i annexet igen? Kan godt kun få internet, men ville jo gerne have tv også.. 

Mvh Daniel 
Waoo er en paraplyorganisation for flere forskellige udbydere som ikke nødvendigvis leverer TV på samme måde. Nogle leverer boks med DVB-C antennesignal ud som kan fordeles i coaxkabelnet, andre kræver boks ved hvert TV. Wink
Så hvem er udbyder i dit område?

Mvh. JørgenT
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 14:04
hvis du gerne vil bruge en boks, så kan du jo bruge atv og waoo's app her til.
fungerer fint, dog halter kvaliteten lidt i forhold til tv boksen.
Til top
Champen222 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2019
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champen222 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 14:08
ellers må jeg se om man kan få app'en på tv'et i stedet for 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2019 kl. 14:15
 Der er vist ikke andre end You See der har en App til nogle enkelte fabrikater. Det ville i så fald være underligt at der ikke er skrevet om det her på Recordere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu