|
Waoo - kan det virkelig passe? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Michaelds
Bruger Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke "bare" at prøve med en switch der understøtter igmp snooping til at starte med, og hvis det ikke virker - jamen så må du trække nyt kabel eller prøve med home plugs. Ingen grund til at tage sorgerne på forskud.
Drop den her idé, selvfølgelig vil de ikke registrere en STB som ikke kommer fra dem selv - de går de jo glip af ekstra leje indtægt.
Nogle af partnerne tilbyder DVB-C, andre gør ikke - det kommer an på hvilket el-selskab du har.
|
||
mikkelsen1980
Super bruger Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ville da bare smide 2x 100 mbit signaler igennem dit kabel. Det er da rigeligt.
|
||
Erik_A
Bruger Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har med djævlens vold og magt trukket et ethernet kabel mere i mit rør.
Nu er det fyldt, så nu kommer problemet først når jeg skal have 3 fjernsyn på. Energimidt (Skive) tilbyder ikke DVB-C når jeg har viasat, men til juni ville der ske noget - hun kunne dog ikke røbe noget endnu :-S Nå, men om ikke andet, så kan jeg da glæde mig over den ekstra regning hver måned, ellers er kablet trukket, og kan vel altid bruges til noget andet hvis engang det bliver aktuelt. Jeg har også tænkt splitterløsningen, de er også bestilt, hvis nu det viste sig at være en umulig opgave at trække det ekstra kabel. Takker for besvarelserne :-D
|
||
_____
/Erik |
||
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er det du ikke forstår i denne sætning: Sådan fungerer det ihvertfald i mit område - seas-nve Jeg har nu 2 gange! UDEN problemer fået registreret mac adresser på 2 Motorola bokse købt i den blå avis
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |