recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo - kan det virkelig passe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo - kan det virkelig passe?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2010
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 08:15
Er det ikke "bare" at prøve med en switch der understøtter igmp snooping til at starte med, og hvis det ikke virker - jamen så må du trække nyt kabel eller prøve med home plugs. Ingen grund til at tage sorgerne på forskud. 

Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

nu skriver du ikke hvor du bor, men med denne http://www.dba.dk/set-up-box-airties-god-bo/id-89986603/
vil du bare skulle ringe til waoo og oplyse mac adresse på boksen og så er der ingen månedlig ekstra udgift
Sådan fungerer det ihvertfald i mit område - seas-nve

Drop den her idé, selvfølgelig vil de ikke registrere en STB som ikke kommer fra dem selv - de går de jo glip af ekstra leje indtægt. 

Oprindeligt skrevet af Lappe Lappe skrev:

Behøver man at køre IP-TV?
Jeg mente at WAOO havde gjort det muligt at se tv via DVB-C?

Nogle af partnerne tilbyder DVB-C, andre gør ikke - det kommer an på hvilket el-selskab du har. 
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 08:56
Ville da bare smide 2x 100 mbit signaler igennem dit kabel. Det er da rigeligt.
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 09:52
Jeg har med djævlens vold og magt trukket et ethernet kabel mere i mit rør.
Nu er det fyldt, så nu kommer problemet først når jeg skal have 3 fjernsyn på.

Energimidt (Skive) tilbyder ikke DVB-C når jeg har viasat, men til juni ville der ske noget - hun kunne dog ikke røbe noget endnu :-S

Nå, men om ikke andet, så kan jeg da glæde mig over den ekstra regning hver måned, ellers er kablet trukket, og kan vel altid bruges til noget andet hvis engang det bliver aktuelt.

Jeg har også tænkt splitterløsningen, de er også bestilt, hvis nu det viste sig at være en umulig opgave at trække det ekstra kabel.

Takker for besvarelserne :-D
_____

/Erik
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 10:32

Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

nu skriver du ikke hvor du bor, men med denne http://www.dba.dk/set-up-box-airties-god-bo/id-89986603/
vil du bare skulle ringe til waoo og oplyse mac adresse på boksen og så er der ingen månedlig ekstra udgift

Citér
Drop den her idé, selvfølgelig vil de ikke registrere en STB som ikke kommer fra dem selv - de går de jo glip af ekstra leje indtægt. 

Hvad er det du ikke forstår i denne sætning:
Jeg har nu 2 gange! UDEN problemer fået registreret mac adresser på 2 Motorola bokse købt i den blå avis
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu