|
Waoo Kunder |
Besvar ![]() |
Side <1 1314151617 51> |
Forfatter | ||
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er pudsigt eller måske bare et tilfælde. Jeg testede min hastighed forleden for at se om min hastighedsændrig var gået igennem. Målte til 92 down og 33 up (noget i den stil), meget mystisk hvad der er sket siden downloaden er så meget anderledes end uploaden, har i al den tid hvor jeg har haft 30/30 mbit ligget omkring 34-36 mbit indtil nu
![]() |
||
![]() |
||
starlifino ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 45 |
|
Ja, det nøjagtigt det samme jeg oplever, og det er reelt nok fordi jeg kører med DU Meter på min pc og den viser også de omkring 90 ned ved waoo testeren :)< style="visibility: !imant; display: block !imant; width: 0px !imant; height: 0px !imant; border-style: none !imant;">
Redigeret af starlifino - 09-August-2013 kl. 13:19 |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
|
Hvis de nu bare ville hoste en backup løsning, så havde vi noget reelt at bruge den superhurtige upload til.
Jeg betalte gerne et månedligt beløb for sådan en løsning. De eksistrende internet backup løsninger er dræbende langsomme (ikke Waoo's skyld). Waoo kunne lave en sindssyg hurtigt løsning. |
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Det er overhovedet ikke spøjst efter min mening. Når du prøver Waoo's sidder du på Waoo's net og tester, når du tester på f.eks. Stofa's hastighedstester, så ryger du udenfor Waoo's eget net og der har Waoo logisk nok ingen indflydelse på hastigheden. Waoo kan kun love full hastighed på deres eget netværk, det er også derfor de beder dig om at bruge kablet netværk direkte på din fiberboks/router hvis du vil teste om du får den båndbredde du er blevet lovet. Det eneste der kan være en udfordring er hvor meget båndbredde Waoo har udadtil. Det giver ikke meget mening at tilbyde alle 1Gbit linier, hvis deres linie ud ikke er skaleret til det. Redigeret af pointwood - 09-August-2013 kl. 13:32 |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
starlifino ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 45 |
|
Ja, eller det burde enhver dansk baseret hostet backup løsning dog også kunne være med på bare de er placeret tæt nok på det danske backbone.
|
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Ja, det tror jeg der er mange der ville være interesserede i. Når det så er sagt, så benytter jeg bla. all den dejlige upload til remote backup. Min bror har også fiber og vi har begge en Synology NAS og vi tager backup til hinanden. |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
|
Det er ikke spøjst at jeg kan få mere i (kun download) hastighed fra Waoo's tester end eksternt fra? Det vil jeg nu mene er spøjst, da jeg så foranledes til at tro at jeg har en 90/30 men i virkeligheden kun en 30/30 hvilket jo er som det skal være. < style="visibility: !imant; display: block !imant; width: 0px !imant; height: 0px !imant; border-style: none !imant;"> Redigeret af starlifino - 09-August-2013 kl. 13:38 |
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Jeg har nu fået min nye 50/50 Mbit, og jeg måler ret præcist 53/52 Mbit, målt BÅDE på Waoo.dk og på speedtest.net. |
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
|
Hvilket el-selsskab?
|
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Edit: På alle mine hastighedsmålinger står der TRE-FOR Bredbaand A/S, så det er vel der, det kommer fra? Redigeret af zemo - 09-August-2013 kl. 13:49 |
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
|
Ja ok, det er underligt. |
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
|
Spændende. Du havde 30/30 før? Jeg har også Waoo fiber gennem NRGI, 40/40 til 199kr/mdr. Gad vide om min linie også bliver opgraderet og i så fald hvad den bliver opgraderet til siden vi får vores linie med 100kr i rabat. |
||
Jramskov
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1314151617 51> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |