recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Kunder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Kunder

Besvar Besvar Side  <1234 51>
Forfatter
Besked
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 22:20
Jeg har en 90/90 hos bredbånd nord men måler 125/125 :) 

Bliver spændende at se om det bliver endnu hurtigere!
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 03:37
Men er de ikke enormt dyre? Eller er det bare mig, som undervurderer vigtigheden af så høj en upload? Jeg har pt. 50/5 fra YouSee, og jeg synes det går rigeligt hurtigt. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 06:27
Koster næsten det samme. Men fordelen er hurtigt opload. ( for mig )
Til top
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2013 kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Lidt godt info til kunder som få deres Internet igennem Waoo, så kommer de i gave humør her efter sommerferie, og alle vil få en "Opgradering" :). hvad rygterne siger er der ingen der bliver skuffet. :).
Så jer der nu har fået ny net, så sørg for at router er klar på en go effektiv forbindelse :)

Det lyder som røver..

Hvor har du info fra?
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 14:47

Det får da mig til at tænke på nogle problemer vil opstå, fik min fiberbox for 3 år siden og har utallige gange fået at vide fra suporten at jeg ikke må tilslutte gigabit til den da den så bliver ustabil så kun stabil ved max 100 mbit, så en fordobling af af min 60/60 vil jeg så ikke kunne udnytte med min fiberbox

en anden problem vil også være den der har den hvide zyxel router fra waoo, den siges jo også ikke er stabil ved hastigheder over 60/60, så de skal jo så også ombyttes hvis man kommer over den hastighed

Redigeret af Henrik B. - 29-August-2013 kl. 17:21
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 16:16
Så må man jo bare infomere dem om at man ikke ønsker en fordobling, hvis det altså er deres bonus, eller købe noget udstyr som kan håndtere de hastighedder.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 17:44
nu kan jeg jo ikke bare gå ud og købe en ny fiberboks
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Min fejl. Havde lige forvekslet fiberbox med router, det er jo to forskellige ting Smile  Ja fiberboks er ikke lige sådan til at købe
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 18:12

Nej, men du kan brokke dig til din fiberleverandør, at du ikke får en ordentlig kvalitet(service!), og derfor vil have ombyttet din fiberboks.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Min fejl. Havde lige forvekslet fiberbox med router, det er jo to forskellige ting Smile  Ja fiberboks er ikke lige sådan til at købe

I dag er fiberboks og router det samme! Der leveres én boks, som indeholder fiberboks, modem, router og IP-telefoni enhed.

M.v.h.
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 18:47
Jeg har 40/40 mbit.

Men køre 100/100 mbit :)

Så klager ikke

Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 19:24

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nej, men du kan brokke dig til din fiberleverandør, at du ikke får en ordentlig kvalitet(service!), og derfor vil have ombyttet din fiberboks.

M.v.h.

Jo, Jo, hvis verden var så enkel købte vi alle Ford hos Bøje & Brøchner i Vejle Wink

Altså.. LOL  

Det er, netop, ikke så enkelt.. er selv "Waoo kunde" (i et større boligkompleks) og har været i "krig" med dem mere end en´ gang Confused - er du ene om dit anke (altså ingen andre klager) kan du have ret herfra og til Ford i Vejle... de nægter at undersøge sagen/sende en teknikker ud for at måle på signalet ... 
Vi havde fejl/bugs i flere monterede bokse fra dag 1. men der gik, over, et år før man rettede fejlen/udskiftede de defekte bokse - ikke et ord om fejl - "opgradering i følge udviklingen" jo, jo..Wink

Bond Cool

Redigeret af bbond - 06-Juli-2013 kl. 19:45
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 51>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu