|
Waoo Kunder |
Besvar ![]() |
Side <1234 51> |
Forfatter | ||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har en 90/90 hos bredbånd nord men måler 125/125 :)
Bliver spændende at se om det bliver endnu hurtigere!
|
||
![]() |
||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
|
Men er de ikke enormt dyre? Eller er det bare mig, som undervurderer vigtigheden af så høj en upload? Jeg har pt. 50/5 fra YouSee, og jeg synes det går rigeligt hurtigt.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7229 |
|
Koster næsten det samme. Men fordelen er hurtigt opload. ( for mig )
|
||
![]() |
||
StylaH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
|
Det lyder som røver.. Hvor har du info fra?
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Det får da mig til at tænke på nogle problemer vil opstå, fik min fiberbox for 3 år siden og har utallige gange fået at vide fra suporten at jeg ikke må tilslutte gigabit til den da den så bliver ustabil så kun stabil ved max 100 mbit, så en fordobling af af min 60/60 vil jeg så ikke kunne udnytte med min fiberbox en anden problem vil også være den der har den hvide zyxel router fra waoo, den siges jo også ikke er stabil ved hastigheder over 60/60, så de skal jo så også ombyttes hvis man kommer over den hastighed Redigeret af Henrik B. - 29-August-2013 kl. 17:21 |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Så må man jo bare infomere dem om at man ikke ønsker en fordobling, hvis det altså er deres bonus, eller købe noget udstyr som kan håndtere de hastighedder.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
nu kan jeg jo ikke bare gå ud og købe en ny fiberboks
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Min fejl. Havde lige forvekslet fiberbox med router, det er jo to forskellige ting
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Nej, men du kan brokke dig til din fiberleverandør, at du ikke får en ordentlig kvalitet(service!), og derfor vil have ombyttet din fiberboks. M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
I dag er fiberboks og router det samme! Der leveres én boks, som indeholder fiberboks, modem, router og IP-telefoni enhed. M.v.h. |
||
![]() |
||
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
|
Jeg har 40/40 mbit.
Men køre 100/100 mbit :) Så klager ikke ![]() |
||
|
||
![]() |
||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
|
Jo, Jo, hvis verden var så enkel købte vi alle Ford hos Bøje & Brøchner i Vejle ![]() Altså.. ![]() Det er, netop, ikke så enkelt.. er selv "Waoo kunde" (i et større boligkompleks) og har været i "krig" med dem mere end en´ gang ![]() Vi havde fejl/bugs i flere monterede bokse fra dag 1. men der gik, over, et år før man rettede fejlen/udskiftede de defekte bokse - ikke et ord om fejl - "opgradering i følge udviklingen" jo, jo.. ![]() Bond ![]() Redigeret af bbond - 06-Juli-2013 kl. 19:45 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 51> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |