recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Kunder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Kunder

 Besvar Besvar Side  <12345 51>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 19:40
Det er netop den slags historier om Waoo's "kundeservice", som har gjort af jeg har valgt IKKE at tilmelde mig fiber, som graves ned her i kvarteret over de kommende måneder...
 
M.v.h.
Til top
Bamse82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bamse82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er netop den slags historier om Waoo's "kundeservice", som har gjort af jeg har valgt IKKE at tilmelde mig fiber, som graves ned her i kvarteret over de kommende måneder...
 
M.v.h.

Til info findes der også glade kunder hos Waoo. Jeg fik Waoo for 3 år siden og var egentlig lidt skeptisk, men det blev gjort til skamme. Deres internet fungerer som det skal og deres TV fungerer ligeså. Bevares er deres menuer etc. på tv-boksen noget skrammel, men den bruger jeg alligevel ikke.

Jeg er faktisk godt tilfreds :-)
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gravenslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 21:42
Waoo håndterer jo ikke kundeservice. det gør de respektive fiber selskaber selv. SE, Energimidt, TRE-FOR, SEAS-NVE osv.

Og der er forskel i servicen på de forskellige selskaber.

Har fiber på 3. år og har 1 gang ringet til kundeservice hvor skidtet blev rebootet og så kørte det igen...
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er netop den slags historier om Waoo's "kundeservice", som har gjort af jeg har valgt IKKE at tilmelde mig fiber, som graves ned her i kvarteret over de kommende måneder...
 
M.v.h.

Synes du skulle prøve det.

Du vil IKKE blive skuffet!
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:


Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:



Det er netop den slags historier om Waoo's "kundeservice", som har gjort af jeg har valgt IKKE at tilmelde mig fiber, som graves ned her i kvarteret over de kommende måneder...
 
M.v.h.


Synes du skulle prøve det.

Du vil IKKE blive skuffet!


Prøve det - fordi?
Det vil være en nedgradering af hastighed, eftersom jeg i dag har højere hastighed en Waoo kan tilbyde.

M.v.h.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:


Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:



Det er netop den slags historier om Waoo's "kundeservice", som har gjort af jeg har valgt IKKE at tilmelde mig fiber, som graves ned her i kvarteret over de kommende måneder...
 
M.v.h.


Synes du skulle prøve det.

Du vil IKKE blive skuffet!


Prøve det - fordi?
Det vil være en nedgradering af hastighed, eftersom jeg i dag har højere hastighed en Waoo kan tilbyde.

M.v.h.

Okay så du har fiber ved anden udbyder?

Kan godt være stofa sælger 115mbit. Men hvis du vil have stabilitet og hastigheds garanti så prøv Waoo.

Mvh Daniel
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 10:16
Stofa har jo 150Mbit linje, og det er det som Waoo vil overgå, og det bliver ikke et problem :). Det som de fleste ikke er klar over med Fiber er at der er mere båndbrede i den, det lyder lidt dumt, men kort fortalt er det meste som er kobber baseret ved at komme til kortene, der skal nået nyt på bordet, fiber er ikke engang kommet igang, jeg mener at have hørt at vi i øjeblikket kun bruge 1 farve, og den har en maximal hastighed på ca 450Mbit, og det er til Internet, TV og tele. Men ONT modulet som bruges ved Energimidt har en mulighed for at læse 16 forskeldige farve, og 3 Vinkler, Og i øjeblikket bruge vi som sagt kun 1 Farve 1 Vinkel, Om det bare er snak, ved jeg ikke, men det er det Info jeg har fra en af dem som Spliser, sidste faktum om fiber er vand, støj, frost, varme er den jo ligeglad med, og jo så er du jo ret faktiske garantere den hastighed du betaler for, gad vide hvor mange kunde på vores Telenet der rent faktiske kan prale med det?
Fiber er fremtiden, jeg er personlig selv ligeglad med hvad der stå på den :)

Redigeret af Benjamin7 - 07-Juli-2013 kl. 10:18
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 11:34
Hvordan ved man, om man befinder sig i TDC fibernets område? Grunden til at jeg spørger er, at Waoo tager 299,- for en 40/40 plus 99,- om måneden, hvis man befinder sig i TDCs område. Det er jo en voldsom pris :(
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 14:38
Det kan du ringe og spørger KundeService om :), men det mener jeg kun er Sjælland der er under det med TDC Fiber
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Stofa har jo 150Mbit linje, og det er det som Waoo vil overgå, og det bliver ikke et problem :). Det som de fleste ikke er klar over med Fiber er at der er mere båndbrede i den, det lyder lidt dumt, men kort fortalt er det meste som er kobber baseret ved at komme til kortene, der skal nået nyt på bordet, fiber er ikke engang kommet igang, jeg mener at have hørt at vi i øjeblikket kun bruge 1 farve, og den har en maximal hastighed på ca 450Mbit, og det er til Internet, TV og tele. Men ONT modulet som bruges ved Energimidt har en mulighed for at læse 16 forskeldige farve, og 3 Vinkler, Og i øjeblikket bruge vi som sagt kun 1 Farve 1 Vinkel, Om det bare er snak, ved jeg ikke, men det er det Info jeg har fra en af dem som Spliser, sidste faktum om fiber er vand, støj, frost, varme er den jo ligeglad med, og jo så er du jo ret faktiske garantere den hastighed du betaler for, gad vide hvor mange kunde på vores Telenet der rent faktiske kan prale med det?
Fiber er fremtiden, jeg er personlig selv ligeglad med hvad der stå på den :)

Helt enig... dog ikke den der med "fiber er fremtiden"  -  fremtiden skulle da gerne være trådløs Wink - og, mig bekendt, er teknologien på plads så hvorfor ikke bare komme igang ?! (hmm.. kan selv svare på.i hvert fald,  en mulighed for ikke at komme i gang: de forskellige kabel/fiber-firmaer har været dygtige til at sælge "langtidsløsninger" til kommuner, firmaer og boligforeninger etc. så grundlaget (økonomien) for at videre-udvikle det "trådløse net", til at overtage det "kablet net", er skudt langt ud i fremtiden Ouch)

Bond Cool
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Det kan du ringe og spørger KundeService om :), men det mener jeg kun er Sjælland der er under det med TDC Fiber

Befinder mig også på Sjælland :( Så er det godt nok ualmindeligt dyrt det internet.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2013 kl. 19:56
Jeg tro hvis det trådløse var fremtiden så ville selvskaber som Skyline have klaret sig bedre, men det gjorer de jo desværre ikke, personlig selv syntes jeg jo at de virkelig have fundet en fornuftig løsning, men den holdte ikke. :(

Så vil ikke være helt enig med dig Bond, men det er der jo heller ikke nogen der sige vi skal :)

Redigeret af Benjamin7 - 07-Juli-2013 kl. 19:57
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 51>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu