|
Waoo Kunder |
Besvar ![]() |
Side <12345 51> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er netop den slags historier om Waoo's "kundeservice", som har gjort af jeg har valgt IKKE at tilmelde mig fiber, som graves ned her i kvarteret over de kommende måneder...
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
||
Til info findes der også glade kunder hos Waoo. Jeg fik Waoo for 3 år siden og var egentlig lidt skeptisk, men det blev gjort til skamme. Deres internet fungerer som det skal og deres TV fungerer ligeså. Bevares er deres menuer etc. på tv-boksen noget skrammel, men den bruger jeg alligevel ikke. Jeg er faktisk godt tilfreds :-)
|
|||
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|||
![]() |
|||
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
||
Waoo håndterer jo ikke kundeservice. det gør de respektive fiber selskaber selv. SE, Energimidt, TRE-FOR, SEAS-NVE osv.
Og der er forskel i servicen på de forskellige selskaber. Har fiber på 3. år og har 1 gang ringet til kundeservice hvor skidtet blev rebootet og så kørte det igen...
|
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
||
Synes du skulle prøve det. Du vil IKKE blive skuffet!
|
|||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Prøve det - fordi? Det vil være en nedgradering af hastighed, eftersom jeg i dag har højere hastighed en Waoo kan tilbyde. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
||
Okay så du har fiber ved anden udbyder? Kan godt være stofa sælger 115mbit. Men hvis du vil have stabilitet og hastigheds garanti så prøv Waoo. Mvh Daniel
|
|||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|||
![]() |
|||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
||
Stofa har jo 150Mbit linje, og det er det som Waoo vil overgå, og det bliver ikke et problem :). Det som de fleste ikke er klar over med Fiber er at der er mere båndbrede i den, det lyder lidt dumt, men kort fortalt er det meste som er kobber baseret ved at komme til kortene, der skal nået nyt på bordet, fiber er ikke engang kommet igang, jeg mener at have hørt at vi i øjeblikket kun bruge 1 farve, og den har en maximal hastighed på ca 450Mbit, og det er til Internet, TV og tele. Men ONT modulet som bruges ved Energimidt har en mulighed for at læse 16 forskeldige farve, og 3 Vinkler, Og i øjeblikket bruge vi som sagt kun 1 Farve 1 Vinkel, Om det bare er snak, ved jeg ikke, men det er det Info jeg har fra en af dem som Spliser, sidste faktum om fiber er vand, støj, frost, varme er den jo ligeglad med, og jo så er du jo ret faktiske garantere den hastighed du betaler for, gad vide hvor mange kunde på vores Telenet der rent faktiske kan prale med det?
Fiber er fremtiden, jeg er personlig selv ligeglad med hvad der stå på den :) Redigeret af Benjamin7 - 07-Juli-2013 kl. 10:18 |
|||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|||
![]() |
|||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
||
Hvordan ved man, om man befinder sig i TDC fibernets område? Grunden til at jeg spørger er, at Waoo tager 299,- for en 40/40 plus 99,- om måneden, hvis man befinder sig i TDCs område. Det er jo en voldsom pris :(
|
|||
![]() |
|||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
||
Det kan du ringe og spørger KundeService om :), men det mener jeg kun er Sjælland der er under det med TDC Fiber
|
|||
Hilsen
|||
![]() |
|||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
||
Helt enig... dog ikke den der med "fiber er fremtiden" - fremtiden skulle da gerne være trådløs ![]() ![]() Bond
![]() |
|||
![]() |
|||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
||
Befinder mig også på Sjælland :( Så er det godt nok ualmindeligt dyrt det internet.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg tro hvis det trådløse var fremtiden så ville selvskaber som Skyline have klaret sig bedre, men det gjorer de jo desværre ikke, personlig selv syntes jeg jo at de virkelig have fundet en fornuftig løsning, men den holdte ikke. :(
Så vil ikke være helt enig med dig Bond, men det er der jo heller ikke nogen der sige vi skal :) Redigeret af Benjamin7 - 07-Juli-2013 kl. 19:57 |
|||
Hilsen
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 51> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |