|
Waoo Kunder |
Besvar ![]() |
Side <1 48495051> |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej T-Duck
For mig er Fiber ikke kun hastighed - det er også:
Oven i hatten kommer så de ekstreme hastigheder. Vh
Christian
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4078 |
Jeg har selv fiber. Men 500/500 der er ikke mange uplaods eller downloads sider der har så hastighed. Sidder på en 1 Gb på arbejdet. Jeg mærker ikke til daglig vores opkobling. Kun fra amd. Når der skal hentes nye drivere
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
T-Duck# hvorfor han en bil der kan køre over 130km/t..??
Svaret er simpel.. FORDI MAN KAN. Man må aldrig gå ned på udstyr.
|
|
![]() |
|
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Hvorfor?
Nemt nok, jeg havde en 60/60 som kostede kr. 299,- og kunne få en 300/300 til kr. 299,- så derfor
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4078 |
|
|
![]() |
|
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
Vi er kun på en niendeplads, med et gennemsnit på 5,18Mibit/s: ![]() |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
har lige fået en 1000/1000 mbit fra gigabit, men må også indrømme at den 100/10 jeg havde før var rigeligt, det er ikke så tit jeg kan se den yder mere end det, kun i test kan jeg se det, og selv der viser den ofte noget lavere end de 1000/1000.. men det var også kun for prisen jeg valgte det, 349 kr om måneden, før gav vi 440 om måneden hos jaynet.
|
|
![]() |
|
gummianden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2014 Status: Offline Point: 20 |
Fedt Pizzabager
Hvordan er pingtiderne hos Gigabit? f.eks. ping dailyrush.dk og recordere.dk. Læste noget på et tidspunkt fra en norsk artikel hvor de ville "teste" en 1gbit forbindelse via speedtest.net og ham der arbejde for ISPen sagde man skulle benytte IE grundet at den brugte Flash plugin installeret på computeren og ikke f.eks. det indbyggede i chrome. Hvilket skulle give et mere retmæssigt billede.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Latency bliver ikke forbedret ved at han får en Gbit forbindelse....
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Mon ikke han mener, hvordan pingtiderne er hos firmaet Gigabit.. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
resultat med IE på speedtest.net http://www.speedtest.net/my-result/3889243905
Det er hvad jeg lige fik lige nu, og det er jo ikke ligefrem i nærheden af 1000/1000 mbit. jeg har testet på flere forskellige sider, og resultatet er ca. det samme, nogen tider på dagen kører det ganske hurtigt, andre gange er det ligesom her.. Så på nuværende tidspunkt vil jeg ikke anbefale folk at skifte til gigabit, for de holder simpelthen ikke hvad de lover, en gang imellem virker nettet direkte sløvt, og det gjorde min gamle internetudbyder jaynet trods alt ikke..
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Har du ringet og fejlmeldt det? Der kan jo være fejl på forbindelsen. Derudover går udfra at du har koblet alt dit eget udstyr fra og tester med en PC direkte i deres modem/boks?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 48495051> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |