recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo med Zyxel GS-105B Switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo med Zyxel GS-105B Switch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ståbi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2009
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ståbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo med Zyxel GS-105B Switch
    Sendt: 03-Januar-2014 kl. 23:23
Hej.
Jeg har lige købt en  Zyxel GS-105B Switch, men kan ikke få noget signal til Airties eller WDTV Live.
Hvad kan jeg gøre forkert.
Har prøvet at tilslutte kabler i forskellige porte, men uden held.
Niels
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 08:41
Du er med på, at det er en speciel netværksport der går til Airties, ikke? Og den anden er så til internet.
Altså fra din fiberboks...
Til top
Ståbi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ståbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 11:28
Fiberbox har et netværksudtag.
router har en netværks indgang
og 4 udgange.
Jeg har trukket kablet i væggen og den er monteret i et vægudtag.
inden jeg satte switch til fungerede netværket i vægudtaget fint.
Efter jeg har haft switchen til kan jeg ikke få netværksudtaget i væggen til at virke igen, heller ikke selvom jeg tilslutter pc direkte til vægudtaget.
Når jeg tilslutter pc/switch/Airties direkte til router fungerer det fint.
Tænker at jeg på en eller anden måde har ødelagt væg udtaget, men jeg har prøvet at skifte det med et andet vægudtag, det fungerede heller ikke.
Til top
Ståbi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ståbi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 22:09
Skiftede stikket ved router, det lader til at det hjalp :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu