|
Waoo med Zyxel GS-105B Switch |
Besvar |
Forfatter | |
Ståbi
Ny bruger Oprettet: 17-Marts-2009 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2014 kl. 23:23 |
Hej.
Jeg har lige købt en Zyxel GS-105B Switch, men kan ikke få noget signal til Airties eller WDTV Live. Hvad kan jeg gøre forkert. Har prøvet at tilslutte kabler i forskellige porte, men uden held. Niels |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er med på, at det er en speciel netværksport der går til Airties, ikke? Og den anden er så til internet.
Altså fra din fiberboks... |
|
Ståbi
Funktioner
Tak(0)
|
Fiberbox har et netværksudtag.
router har en netværks indgang og 4 udgange. Jeg har trukket kablet i væggen og den er monteret i et vægudtag. inden jeg satte switch til fungerede netværket i vægudtaget fint. Efter jeg har haft switchen til kan jeg ikke få netværksudtaget i væggen til at virke igen, heller ikke selvom jeg tilslutter pc direkte til vægudtaget. Når jeg tilslutter pc/switch/Airties direkte til router fungerer det fint. Tænker at jeg på en eller anden måde har ødelagt væg udtaget, men jeg har prøvet at skifte det med et andet vægudtag, det fungerede heller ikke. |
|
Ståbi
Funktioner
Tak(0)
|
Skiftede stikket ved router, det lader til at det hjalp :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |