recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo NRGI (Århus)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo NRGI (Århus)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cederstrom Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Juni-2005
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cederstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo NRGI (Århus)
    Sendt: 07-November-2012 kl. 23:32
Hej,

Jeg får snart Waoo fra NRGI til den boligforening hvor jeg bor. Så jeg får deres internet og TV pakke.

TV leveres via DVB-C - men man kan tilkøbe en IPTV boks for 39 kroner ekstra pr. måned. Lige nu har jeg et mediecenter til mit TV, kan jeg benytte deres IPTV uden at betale de 39 kroner for en IPTV boks? Eller skal jeg stadig bruge DVB-C og min HdHomeRun ligesom jeg gør nu med Stofa. Ville helst undgå at bruge HdHomeRun boksen.

Håber nogen ved det ! :)

Mvh Lasse
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 17:14
Får du ikke 1. tvboks gratis med i abonnementet.? Er det ikke kun hvis du vælger at have 2 el. 3 tvboks at du bliver opkrævet leje.?  :-)  Men når det så er sagt, så bør der ikke være noget i vejen for at bruge dit mediecenter. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu