|
Waoo (NRGI) Tv boks med HD - Harmony support |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du vil IKKE fortryde :D
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
pointwood
Super bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det håber jeg ikke :) Men en ting er jeg sikker på: Konen bliver meget mere tilfreds med boksen :)
|
||
Jramskov
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har også en Airties med min Harmony 1100 det fungere perfekt!
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
pointwood
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder godt.
Hvis jeg husker det, vil jeg skrive et indlæg her og fortælle lidt om mine oplevelser når jeg er skiftet. Modtager først boksen i uge 30 da jeg har en måneds opsigelse ved YouSee. |
||
Jramskov
|
||
pointwood
Funktioner
Tak(0)
|
|
Opdatering: Jeg har modtaget boksen - det er nu en fin lille en! Tror dog ikke de har åbnet for TV til mig endnu - det ser ikke ud til at den får en ipadresse, men jeg har så også først bestilt det til sidst på måneden, så det er ikke så underligt
|
||
Jramskov
|
||
StylaH
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Motorola 1920 er med DVB-C tuner også kendt som Zaptor boks ved Stofa. Den har intet med Waoo at gøre :-)
|
||
Jubas
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Aarhus, DK Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En vip1920 er bare en vip1910 med DVB-C tuner, teknisk er der ikke noget der forhindre at den kun bruges til IPTV. Waoo og ComX har begge anvendt vip1920, uden at sælge dem. |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som andre skriver, så kan alle 19xx bokse også bruges som IP-bokse via Ethernet porten. Den er ikke kun beregnet til f.eks. de interaktive tjenester som du kender det fra Stofa normalt.
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
pointwood
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er der kommet TV signal og det var rimeligt smertefrit at installere den. Modsat Yousee Plus boksen (Samsung HDD boks), så er denne langt hurtigere og desuden lydløs.
Eneste ting jeg ikke umiddelbart kan finde er en mulighed for at lave serie optagelser - kan det passe at det ikke er muligt? |
||
Jramskov
|
||
pointwood
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ingen der ved om det er muligt eller ej at lave serie optagelser?
|
||
Jramskov
|
||
jensen1973
Junior bruger Oprettet: 22-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan man desværre ikke. :(
|
||
pointwood
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er noget "lård" sagt på godt jydsk!
|
||
Jramskov
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |