|
waoo og deres priser |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2016 kl. 17:05 |
nu pr 1 juni stiger fibereren hos waoo med 20,- mdr uden nogen grund og øgelse af eksisterende hastighed, med bare en opringning til dem så giver de en 100/100mbit indtil man opsiger den for 299mdr
prisen er baseret udfra 50/50 som pt koster 279mdr og så stiger til 299mdr Redigeret af jetdirect - 07-April-2016 kl. 17:06 |
|
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet, har lige fået opgraderet vores også :)
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
så bliver der fart over feltet til Juni
Vi har pt 50/50 og får også 100/100
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor har du fået den information om prisstigning?
Jeg har intet hørt om en prisstigning. |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
der kom en mail fra dem idag (energimidt)
Redigeret af jetdirect - 07-April-2016 kl. 18:38 |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det så måske kun energimidt? For jeg har intet hørt, (Seas-NVE).
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
det kan det være, men mon ikke prisen stiger hos alle der er på waoo net over landet.
|
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke fået den mail fra EnergiMidt....men jeg ringede til dem og spurgte om det var korrekt, og det er det.
Årsagen er bare "generelle prisstigninger". Men jeg blev, efter lidt pres på den rare dame, også tilbudt 100/100Mbit fra 1. juni, til 299 kr./md. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det er via deres nyheds brev vi fik det for vi fik 4 kopier af samme brev via mail, men når de uden tøven giver 100mbit så er det et tegn på de gerne vil holde på sine kunder.
ydermere kan de nu uofficielt tilbyde 10/10 til 219mdr som forsøg basis, prisen på denne holder ikke når andet fiber selskab under waoo tilbyder 15/15 til 219 mdr http://www.fibia.dk/privat/internet-tv-telefoni/fibernet/bestil-fibia-1515-mbits-bredbaand-jylland/
Redigeret af jetdirect - 08-April-2016 kl. 09:16 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Skovbo
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Følger lige med her - har også Waoo, men har ikke fået noget brev eller mail endnu ang. prisstigning. Er kunde gennem EnergiFyn.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv og ring til dit energiselskab og hør om de ændrer deres pris på fiberen.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |