recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo på flere TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo på flere TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
midtgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2014
Sted: Skødstrup, DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér midtgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo på flere TV
    Sendt: 24-Januar-2014 kl. 09:32
Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med svar på hvor mange TV i sin husstand man kan se Waoo på.  Altså vel og mærke forskellige TV-Programmer ?
Skal man tilkøbe noget for at det kan lade sig gøre at se det på flere fjernsyn og har I en ide om hvad det kommer til at koste hvis man gerne vil have mulighed for at se det på 4 - 5 fjernsyn ?

Har søgt og søgt på Waoos hjemmeside men synes ikke jeg kan finde noget svar der.
Har skrevet til dem for 5 dsge siden og har ikke fået svar endnu :-(
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 09:38
Hvis vi snakker IPTV er det ikke sikkert det kan lade sig gøre. Hvis det er via DVB-C kan man sagtens.
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 09:45
Hvis vi snakker IPTV, er det vel kun et spørgsmål om at leje en boks for hvert TV.
/Peter
Til top
ab_kallenbach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2007
Point: 167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ab_kallenbach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 10:10
Der er forskellige løsninger for de forskellige leverandører under Waoo.

Nogle elselskaber leverer en fiberboks med mulighed for at tilslutte almindeligt antennekabel, hvor du selv kan trække rundt i huset og tilkoble så mange TV, du vil (blot der er DVB-C-tuner i TV'et).
Andre (fx min leverandør SEAS-NVE) leverer "kun" mulighed for IP-TV, hvorfor du skal have en setop-boks ved hvert TV. Så vidt jeg ved, er det muligt med i hvert fald fire bokse - ring og spørg dit lokale elselskab.
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 12:06
hvis de bruger "airties" boksen - så er det iptv og så er der vist kun mulighed for at leje boks per Tv.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af ab_kallenbach ab_kallenbach skrev:

Andre (fx min leverandør SEAS-NVE) leverer "kun" mulighed for IP-TV, hvorfor du skal have en setop-boks ved hvert TV. Så vidt jeg ved, er det muligt med i hvert fald fire bokse - ring og spørg dit lokale elselskab.

Jeg har også SEAS-NVE og de tilbyder da mulighed for DVB-C. Både mine naboer og nogle venner lige i nærheden har DVB-C.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Oprindeligt skrevet af ab_kallenbach ab_kallenbach skrev:

Jeg har også SEAS-NVE og de tilbyder da mulighed for DVB-C. Både mine naboer og nogle venner lige i nærheden har DVB-C.

Det er desværre kun i Maribo området SEAS tilbyder DVB-C
Ellers kan Airties bokse købes rimelig tit som brugt i den blå avis, hos SEAS nve kan man efterfølgende bare ringe til kundeservice og bede dem åbne for den nyindkøbte boks, ellers kan de lejes og vist også købes direkte hos Waoo/SEAS
Edit: Hos mig er der plads til ialt 4 bokse koblet på Fiberswitch

Redigeret af ridderdk - 24-Januar-2014 kl. 23:11
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu