|
Waoo smart Wifi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2017 kl. 12:19 |
Har opgraderet min fiber til 300/300 og i forbindelse med det følger der et sæt Smart Wifi routere med.
Problemet er så om det overhovedet kan betale sig at ændre min nuværende opsætning, som faktisk køre stabilt. Jeg bruger pt. Apples AirPort Extreme i et 1 planshus på 150 kvadratmeter, hvor routere står centralt placeret i hjemmet. Fin dækning, samt hastighed i hele huset. Har andre prøvet at skifte til Smart Wifi, og opdaget en klar forbedring og evt. noget andet smart som følger med ved brug af det "nye" setup ? Redigeret af Jever - 21-Januar-2017 kl. 12:46 |
|
![]() |
|
binlarsen80 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2015 Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også en 300/300 fra waoo. Jeg er ikke imponeret over deres smarte WiFi. Man kan kun kabler én enhed og resten skal så forbindes til den ene enhed. Der er godt signal, men jeg oplever langsom hastighed.
Jeg er gået tilbage til min netgear r7000, der fint dækker mit 2 planshus på 189 m2 og med en højere hastighed end WiFi boksene fra waoo. |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har også en waoo 300/300 med Smart Wifi
og jeg har gjort det at jeg fortsat bruger min Linksys EA6700 som router og har så fordel de to smartwifi enheder i huset. En i stuen og en i soveværelset. Det jeg har fået ud af det, er et bedre og mere stabilt wifi i soveværelset, når døren er lukket.
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |