|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janriis ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() Sendt: 26-April-2011 kl. 20:18 |
Hej alle
Jeg har fibernet via SEAS-NVE og tv gennem Waoo (er vist ikke andre udbydere). De sidste par dage har det nærmes været uudholdeligt at se tv, da det hakker konstant. Jeg har boksen med harddisk (Motorola VIP-1910) Nogen der oplever det samme ?
|
|
Hilsen
Jan R. Sørensen |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Vores tv hakkede også helt vild idag - endte med at vi slukkede for det. Vi har gennem profiber. Genstart af router og tv bokse hjalp ikke ØVVVVVVVVVV.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Det er p..... irriterende!
Men Waoo er godt klar over det iflg. deres driftsinfo.
Aktuelle driftsforstyrrelser:Der er i øjeblikket pixelering på IPTV. Vi beklager meget de gener dette måtte give. Vi håber at løse problemet hurtigst muligt.
Redigeret af janelne - 26-April-2011 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Det køre som det skal hos mig nu. Jeg har også Waoo igennem Tre-For.
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
20.58 var alt igen fint hos os. Vi har Waoo igennem SEAS-NVE. Ærgeligt at det skulle ske, men det var første gang i det halve år, jeg har haft TV-delen, at det er sket... Håber at undgå det mindst lige så lang tid...
![]() |
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
![]() |
|
togo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
I går, brugt jeg "Start forfra" på de programmer som hakkede. Så virker det fint nok.
Hammersalg, kunne ikke ses "live". Men da jeg trykkede på "Start forfra" var der ingen hakken.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |