recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo tv

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
EutelsatW3A Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EutelsatW3A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo tv
    Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 05:07
Det forholder sig sådan at jeg skal flytte til et sted hvor udbyderen hedder energi fyn og de benytter såvidt jeg kan forstå Waoo.

Til min store skræk kan jeg se at det vist kun er nogle steder på deres netværk man lan vælge tv uden boks! kan det virklig passe at jeg skal gå tilbage til boks,nu hvor jeg bare har brugt kort fra yousee der bare skulle sættes i tvet.Det er jo langt ude og et stort tilbageskridt.

Ydermere skal man bruge en boks i hvert værelse også,jeg har 3 værelser der skal indstalleres tv i.

Kan overstående virklig passe?

tillægsspørgsmål

Kan en iptv boks fra airties som waoo vist bruger,bruges til andre ip tv ydbydere så som digiturk play? Jeg kan se at digiturkplay også bruger airties bokse.

MVH Eutelsatw3a
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EutelsatW3A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 08:18
Ja så fik jeg ringet til dem og fik det svar som jeg frygtede,boks til alle tv i hjemmet nødvendigt.Det er fuldstændigt sindsygt og latterligt,alle de bokse koster kassen og ekstra elforbrug,plus du ikke kan udnytte dit tvs funktioner.fremtidens løsning my ass,det er skandaløst.

Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 08:29
Ja bokse er lidt træls, dog må jeg indrømme at vi er glade for vores zaptor boks ved stofa... Den giver gode muligheder som start forfra, arkiver, filmleje m.m...

Ved godt en del af det kunne løses på andre måder, men det her er bare så nemt ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 09:23
Jeg ville nu også vælge boks, da man kan meget mere.
Hvis man bare vil kunne skifte kanal, så vælg boxer.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 19:58
Jeg kører dvb-c via waoo. Og hvis du taler pænt, vil jeg fortælle hvordan.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 21:07
Haha Rolf!!! ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EutelsatW3A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 12:36
@Rolf
Yes sir,please enlighten me.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 13:29
Mange udbydere har det der hedder Multirums-løsning. Dvs. at jeg har en antenneudgang fra min fiberboks. Så bruger jeg så mine "gamle" antennekabler, fra den gang vi havde fællesantenne. Og så er der både analogt og dvb-c signal igennem dette. Det koster 39 om måneden oven i abonnementet. Selvfølgelig har jeg også en ip-boks, der står under tv'et i stuen, men jeg behøver nemlig heller ikke start-forfra osv. i køkken, soveværelse, børneværelser osv, der kan jeg sagtens nøjes med det i stuen.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EutelsatW3A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 15:49
Hvis ikke udbyderen udbyder kabeltv kan man jo ikke vælge multirums løsningen.Jeg fik at vide at de kun leverede iptv,som jeg også skrev tidligere.Derfor kan din løsning jo ikke bruges.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 16:00

Hvis ikke der fra udbyderen er mulighed for at få det i DVB-C via Coax, så er der kun den mulighed at have en STB ved hvert TV via deres Multiroom løsning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EutelsatW3A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 19:51
Ja der er ingen løsning,man skal have en boks i hvert rum.Skandale produkt..
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af EutelsatW3A EutelsatW3A skrev:

Ja der er ingen løsning,man skal have en boks i hvert rum.Skandale produkt..

Hvorfor er det et skandale produkt?
Nu må du lige styre dig lidt!

Der er altså mange udbydere der kræver en boks i hvert rum. Det står dog jo frit for at vælge noget andet, hvorfor gør du så ikke bare det?
Der er tidligere nævnt Boxer så, hvad venter du på?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu