|
Waoo + usenetserver. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 12:27 |
På det seneste har jeg ikke kunnet benytte Powerusenet, og jeg kan heller ikke komme ind på www.powerusenet.com
Siden virker heller ikke for min nabo, der også er Waoo-kunde, mens de ikke-waoo-kunder som jeg har talt med åbenbart ikke har problemer. Er der nogen der kan kaste lys over mysteriet? M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige prøvet og jeg kan heller ikke komme ind på siden og jeg har også Waoo internet, kontakt dit lokale energi selskab, der bør være en i den tekniske afdeling som kan åbne for adgang til siden :-)
|
|
![]() |
|
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
Brug Google´s DNS i stedet for, så er der fin adgang til siden
![]() |
|
![]() |
|
dex1978 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Virker findt her på min fiber forbindelse (Syd Energi)
|
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
Ser ud til at også jeg nu atter kan komme ind på siden. Man skulle næsten tro at Waoo læste med ;-)
Men jeg kan dog stadig ikke bruge serverne :-( Det ender nok med, at jeg må følge Lilleitnørds råd, og ændre DNS. Edit: Det er hermed gjort. Nu kører det igen. Tak til Lilleitnørd :-) Redigeret af Fabricius - 29-Oktober-2012 kl. 19:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |