recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo + usenetserver.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo + usenetserver.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fabricius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo + usenetserver.
    Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 12:27
På det seneste har jeg ikke kunnet benytte Powerusenet, og jeg kan heller ikke komme ind på www.powerusenet.com
Siden virker heller ikke for min nabo, der også er Waoo-kunde, mens de ikke-waoo-kunder som jeg har talt med åbenbart ikke har problemer.

Er der nogen der kan kaste lys over mysteriet?

M.v.h.
Henrik.
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 13:09
Jeg har lige prøvet og jeg kan heller ikke komme ind på siden og jeg har også Waoo internet, kontakt dit lokale energi selskab, der bør være en i den tekniske afdeling som kan åbne for adgang til siden :-) 
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 14:46
Brug Google´s DNS i stedet for, så er der fin adgang til siden Wink
Til top
dex1978 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-August-2009
Sted: Denmark
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dex1978 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 17:36
Virker findt her på min fiber forbindelse (Syd Energi) 
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fabricius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 18:12
Ser ud til at også jeg nu atter kan komme ind på siden. Man skulle næsten tro at Waoo læste med ;-)
Men jeg kan dog stadig ikke bruge serverne :-(
Det ender nok med, at jeg må følge Lilleitnørds råd, og ændre DNS.

Edit: Det er hermed gjort. Nu kører det igen. Tak til Lilleitnørd :-)

Redigeret af Fabricius - 29-Oktober-2012 kl. 19:42
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu