|
Waoo vs must-carry kanaler |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
waoo IPTV (seas-nve)
Men bitrate kan blive bedre, hvis jeg optager i længere tid.
|
|
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Jeg er lidt nysgerrig efter deres bitrater generelt - har du en fornemmelse af hvad de sender med på da andre kanaler?
|
|
![]() |
|
kenneth4200 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 406 |
Hvilke kanaler skal du vide ?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Så mange som muligt
![]() Men egentlig bare for at få et generelt billede af den kvalitet de sender med.
|
|
![]() |
|
Det vil tage langtid at lave!
Det kræver jeg laver en optagelse på 5 min, på alle kanaler.
For at få en bitrate.
Kan godt give en "content bitrate" men den går op og ned hele tiden.
Det kommer også an på, hvad der bliver sendt på kanalen.
|
|
|
|
![]() |
|
uha, så meget skal du ikke gøre ud af det. Bare et par stikprøver så ![]() F.eks. DRHD, TV2HD, TV2Sport HD
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Super, tak for det.
Ser jo umiddelbart ud til at de holder nogle pænt høje bitrater
![]() |
|
![]() |
|
StylaH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
Waoo laver ikke nogen form for komprimering eller billede behandling af signalet fra broadcast denmark. Det burde derfor være den leverandør i Danmark med den højeste bitrate.
|
|
![]() |
|
Fedt - regnede jeg også med
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Boxer kan der vist godt ses bort fra, de kan ikke gøre det bedre end de gør, det har de slet ikke kapacitet til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Argh, TV2 News kan de vel godt sende bedre end den er nu - den ligner noget der er sendt med 1,5Mbit (aner ikke hvad den er) - alt andet lige må alle distributører være interesseret i bedst muligt kildemateriale - hvorefter de kan anlægge deres egne strategier om det så er at videresende uberørt eller reencode i et passende format. Det gælder vel også Boxer. Alt andet lige virker det vel bedre hvis de samme beder stationerne om at hæve niveauet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |