recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo web TV problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo web TV problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theisseier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theisseier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo web TV problemer
    Sendt: 16-Maj-2012 kl. 11:33
Hej Recordere
 
Jeg har et problem med mit waoo webTV
Jeg har købt den store waoo pakke med webtv via www.waoo.tv
 
Siden kræver Silverlight for at streame tv mediet, og dette går også fint, med Alle DR medierne, dvs DR1 DR 2 DRk osv. kører perfekt.
MEN, .. TV2 og kanal 5 osv duer ikke, silverlight bliver ved med at stå og buffe men skærmen forbliver sort.
 
Jeg har forsøgt at åbne i IE9 både i 32 bit og 64 bit, samt med firefox, og chrome med samme resultat :(
 
Ringer jeg til Waoo, siger de det er min pc den er gal med, og det tror jeg de har ret i, men jeg havde da håbet på et clue til hvad jeg kunne gøre Ouch
 
Jeg har forsøgt med en anden maskine i huset og der har jeg præcis samme problem, det pussige er at mine to bærbare og min Ipad, viser alle kanalerne fint...Dead
 
Så det må næsten være en indstilling på i min browser / computer der giver problemerne på de to maskiner som ikke kan vise andet end DR kanaler. jeg har forsøgt at nulstille alle settings i min browser, dette virkede heller ikke, jeg har opdateret min skærmdriver, dette hjalp heller ikke, jeg har forsøgt at afinstallere ALLE  unødige programmer for at udelukke at det kunne være en konfligt med et andet program, dette virkede heller ikke.
 
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, og det er lidt surt at jeg ikke kan se TV i min nye fine biograf Cry
 
Er der nogen som har en ide hvad man skal kigge på ville jeg være meget taknemmelig !
 
På forhånd mange tak
 


Redigeret af Theisseier - 16-Maj-2012 kl. 11:34
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 11:53
Har du prøvet at afinsallere sliverlight også installere det igen, for at se om det er der det spiller ind??
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Theisseier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theisseier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 12:21
Ja det har jeg også prøvet, det glemte jeg bare at skrive.
 
Fjernet det helt gennem fjern programmer, og geninstalleret, men desværre med samme resultat ævbæv :(
Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:34
Hjøreklik på afspillervinduet,
Vælg Silverlight,
Vælg programlager,
vælg waoo.tv,
vælg slet.

Det burde gøre det.
Til top
Theisseier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theisseier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 22:01
Hej Jubas
tak fordi du gjorde dig ulejligheden med at hjælpe, jeg har prøvet det du forslår, men desværre hjælper dette heller ikke :(
Jeg kan stadigt kun se dr´s kanaler og alle andre kanaler står bare og buffer, og skærmen er sort uden lyd heller
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 00:35
hehe format c: :) 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Theisseier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theisseier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 18:04
format c løste problemet ....
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2012 kl. 08:25
Hehe ja der kan du bare se..... Man må hade windows nogle gange :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu